پیشگیری از جرم با شعار محقق نمی‌شود

11:46 - 26 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۵۵۹۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام و المسلمین محمد کاظم بهرامی با اشاره به اینکه پیشگیری از جرم تنها با شعار محقق نمی‌شود، گفت: باید با آموزش و اجرای طرح های مختلف این مهم را محقق کرد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح، حجت الاسلام والمسلمین محمدکاظم بهرامی در مجمع استانی پیشگیری از وقوع جرم البرز با اشاره به راهپیمایی عظیم و باشکوه ملت همیشه در صحنه ایران در روز ۲۲ بهمن اظهار کرد: حضور گسترده و یکپارچگی ملت، حیرت و بهت جهانیان را برانگیخت.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح افزود: در واقع راهپیمایی ۲۲ بهمن و حضور پر شور مردم، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و استکبار جهانی بود و بار دیگر اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان ثابت کرد.

 وی با تاکید بر رعایت حقوق افراد در جامعه اسلامی عنوان کرد: رعایت حق و حقوق یکی از نشانه های وجود عدالت در جامعه اسلامی است که باید به این مهم به صورت ویژه توجه شود.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی با اشاره به اینکه رعایت حقوق و عدالت اجتماعی، عزت در دین را به وجود می آورد، ادامه داد: در صورت عدم توجه به این امر، وحدت در جامعه از بین می رود.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در ادامه سخنان خود بر پیشگیری از وقوع جرم تاکید کرد و یادآور شد: در تمامی موارد پیشگیری بهتر از درمان است و باید در حوزه قضایی نیز این شعار مورد توجه ویژه قرار گیرد تا بتوان از بسیاری از ناهنجاری های جامعه کاست.

وی بر انجام برنامه ریزی دقیق در این حوزه تاکید کرد و گفت: آموزش خانواده ها و جوانان یکی از مباحث مهم در حوزه پیشگیری از جرایم است تا خانواده ها ضمن آگاه سازی فرزندان خود نسبت به بزه و ناهنجاری های جامعه، آنها را در مسیرهایی اسلامی و ولایی سوق دهند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد زیادی از جوانان این مرز و بوم در کسوت سرباز مشغول به خدمت جمهوری اسلامی هستند، اعلام کرد: این افراد به عنوان جوانان جامعه امروزی نیازمند توجه و حمایت هستند که مسئولان باید این مهم را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/
       



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *