امروز به قدرتی دست یافته ایم که می توانیم سال ها در مقابل ناتو مقاومت کنیم

11:53 - 25 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۵۰۹۸
داوطلب پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان گفت: کشور ما بعد از انقلاب اسلامی پله پله مراتب عزت و قدرت را طی کرده است و در مقابل دشمنان این نظام از جمله امریکا طی سی و هفت سال گذشته پله پله سقوط کرده اند.
امروز به قدرتی دست یافته ایم که می توانیم سال ها در مقابل ناتو مقاومت کنیمبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، غلامرضا مصباحی مقدم نامزد پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در برنامه تبلیغاتی خود در شبکه تهران با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی متکی به ملت و آرای ملت است اظهار کرد: انتخابات مجلس خبرگان هر هشت سال یک بار برگزار می شود و این مجلس در هر سال دو نشست برگزار می کند و اعضای آن موظفند در این دو نشست به مسائل مربوط به خبرگان بپردازند و بر استمرار شرایط رهبری نظارت کنند.

وی ادامه داد: خدا را سپاسگذاریم که بر ما منت نهاد و امام (ره) را از میان ملت ما برانگیخت که خداترس و انقلابی بود و ملت ما با نفس های او جانی تازه گرفت و اسلام توسط او احیای مجدد شد و بنیان های این نظام با راهنمایی های ایشان ایجاد شد.

مصباحی مقدم با بیان اینکه رحلت امام ما را در سوگی بزرگ نشاند تصریح کرد: اما اعضای خبرگان توانستند جانشینی برای امام راحل تعیین کنند که راه ایشان را با قوت و تدبیر و شجاعت ادامه دهد و  رهبر معظم انقلاب با حمایت ملت توانسته اند زیر سایه امام زمان (عج) به خوبی کشور را در شرایطی بسیار سخت و بحرانی هدایت کنند.

وی با بیان اینکه ملت ما به عزتی وصف ناپذیر و قدرتی عالی دست پیدا کرده است گفت: کشور ما بعد از انقلاب اسلامی پله پله مراتب عزت و قدرت را طی کرده است و در مقابل دشمنان این نظام از جمله امریکا طی سی و هفت سال گذشته پله پله سقوط کرده اند.

مصباحی مقدم با بیان اینکه امروز به قدرتی دست یافته ایم که می توانیم سال ها در مقابل ناتو مقاومت کنیم اظهار کرد: همگان دیدیم که پاسداران عزیز و بزرگوارمان در نیروی دریایی سپاه توانستند در مقابل تخلف و غفلت دشمن بایستند و آنها را دستگیر کنند و تصاویری که از تلویزیون پخش شد حکایت از قدرت و عزت نیروهای مسلح ما داشت.

وی تاکید کرد: امروز اگر تمام قدرتهای جهان هم دست به دست هم دهند ملت و دولتمردان ما ترسی ندارند و ریشه این امر در برقراری نظام جمهوری اسلامی با محوریت ولایت فقیه است.

مصباحی مقدم با بیان اینکه ولایت فقیه باید تا ظهور امام زمان (عج) استمرار یابد گفت: خداوند سایه مقام معظم رهبری را تا ظهور امام زمان (عج) مستدام بدارد اما اگر خدای ناکرده اتفاقی افتاد خبرگان باید رهبری را برگزینند تا با شجاعت و صلابت راه امام راحل را ادامه دهد.

 انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *