کاهش 7.8 درصدی تلفات حوادث رانندگی درنه ماهه امسال

9:31 - 25 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۴۹۸۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
قادی پاشا از کاهش 7.8 درصدی تلفات حوادث رانندگی درنه ماهه امسال خبرداد و گفت: دراین مدت 936 مورد مرگ ناشی از تصادفات رانندگی به مراکز پزشکی قانونی استان ارجاع شده اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل 7.8 درصد کاهش یاقته است.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان تهران، مسعود قادی پاشا گفت: درنه ماه نخست امسال 936نفر در تصادفات رانندگی استان جان خود را از دست داده اند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که تعداد موارد فوت ناشی از حوادث رانندگی 1025نفر اعلام شده بود 7.8 درصد کاهش یافته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران در ادامه بیان کرد: از کل جانباختگان تصادفات رانندگی درنه ماه نخست امسال 751 نفر مرد و 185 نفر زن بوده اند.

وی اضافه کرد: معابر درون شهری با 670 مورد بیشترین  فوت در اثر تصادفات رانندگی را به خود اختصاص داده اند و پس از آن جاده های برون شهری با 242مورد،معابر و جاده های روستایی با 10مورد قرار دارند و محل وقوع سيزده مورد فوت ناشی از تصادفات نیز نامعلوم اعلام شده است.

قادی پاشا همچنین گفت:  درنه ماه نخست امسال 28 هزار و162 نفر از مصدومین حوادث رانندگی به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کرده اند که بيست هزار و 581 نفر از آنها مرد و 7 هزار و 581 نفر زن بوده اند. تعداد مصدومین تصادفات در نه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 7.1درصد افزايش یافته است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران ادامه داد: درآذر ماه امسال نیز 91 نفر در حوادث رانندگی استان جان باخته اند كه از اين تعداد 74نفرمرد و17 نفر زن بودند و گفتني است 2هزار و 785 نفر از مصدومین تصادفات، به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کرده اند.
انتهای پیام/




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *