2 فوتی طی 2حادثه از شب گذشته تا بامداد امروز

12:58 - 23 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۴۲۲۴
دسته بندی: جامعه ، عمومی
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: آتش سوزی وگازگرفتگی حوادثی بودند که 2 نفر را از شب گذشته تا بامداد امروز، به کام مرگ کشاندند.

حریق در کارگاه تولید لوازم چوبی/ مرگ 2 جوان بر اثر گازگرفتگی در یک واحد مسکونی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از آتش‌سوزی در یک کارگاه تولید لوازم چوبی و همچنین گازگرفتگی در یک واحد مسکونی در شب گذشته و بامداد امروز خبر داد و گفت: در حادثه گازگرفتگی در واحد مسکونی، 2 جوان جان خود را از دست دادند.
خبرگزاری فارس: حریق در کارگاه تولید لوازم چوبی/ مرگ 2 جوان بر اثر گازگرفتگی در یک واحد مسکونی

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه درباره حودث شب گذشته اظهار کرد: آتش نشاشانان ساعت 22:21 شب گذشته در جریان آتش‌سوزی گسترده‌ای در یک کارگاه تولیدی لوازم چوب در شهرک مرتضی‌گرد قرار گرفتند که بلافاصله 4 ایستگاه به همراه خودروهای تانکر آب و سایر تجهیزات به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه با بیان این مطلب که آتش‌سوزی در یک ساختمان 5 طبقه در حال ساخت بود که در تمامی طبقات انبوهی از لوازم چوب و پارچه بود که در طبقه اول آتش‌ کاملاً شعله‌ور و در حال سرایت به طبقات دیگر بود، گفت:  3 کارگر افغانستانی حدودا 24 تا 23 ساله در این ساختمان گرفتار شده بودند که 2 نفر از آنها در لحظات اولیه از ساختمان خارج و نفر بعدی به دلیل مصدومیت در داخل آتش گرفتار شده بود که با تلاش مأموران آتش‌نشانی وی نیز از محل آتش‌سوزی نجات و به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی در ادامه به گازگرفتگی در یک واحد مسکونی اشاره کرد و گفت:  ماموران ساعت 2:24 دقیقه در جریان گاز گرفتگی  ساکنان منزلی در خیابان آفریقا قرار گرفتندکه بلافاصله آتش‌نشانان در محل حادثه حاضر و با جسد دو مردم جوان حدود 24 ساله روبرو شدند که به تأیید عوامل اورژانس فوت کرده بودند.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *