تجربه احساس قدم زدن بر روی ماه با کفش‌های مغناطیسی

6:45 - 23 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۴۰۶۲
دسته بندی: فضای مجازی ، عمومی
شرکت آمریکایی Moonshine Crea فناوری کفش‌های مغناطیسی با قابلیت غلبه بر نیروی جاذبه و کاهش وزن بدن هنگام قدم‌زدن را معرفی کرد.
به گزارش گروه فضای مجازی ، مدیر شرکت Moonshine Crea مستقر در نیویورک با معرفی فناوری کفش‌های مغناطیسی مدعی شد که می‌توان با استفاده از کفش‌های راحتی مغناطیسی احساس قدم زدن روی ماه را تجربه کرد.

کفش منحصربه‌فرد این شرکت با نام انحصاری 20:16 MoonWalker به قوی‌ترین آهنربای دائمی شناخته شده با نام نئودیمیوم N45 مجهز شده که با قدرت بی‌نظیر خود بدون دریافت انرژی خارجی، میدان مغناطیسی قدرتمندی تولید می‌کند.

پاتریک جریجری، مهندس مکانیک و طراح کفش مغناطیسی عنوان کرد: تاکنون انواع مختلفی از آهنرباهای دائمی با قدرت مغناطیسی N40 تا N45 شناسایی شده‌اند که در میان آنها آهنربای نئودیمیوم قدرتمندتر بوده و میزان نیروی مغناطیسی آن ارتباط مستقیمی با مواد به کار رفته در آن دارد که در نمونه مورد استفاده از ترکیب نئودیمیوم، آهن و عنصر بور استفاده شده است.

وی در ادامه افزود: آهنربای N45 قوی‌ترین آهنربای شناخته‌شده است که از نظر قیمت نیز به نسبت انواع دیگر ارزان‌تر است و یکی از دلایل انتخاب این آهنربا توسط تیم طراحی، پایین نگه‌داشتن قیمت نهایی کفش تولیدی است.

جریجری در مود چگونگی عملکرد آهنربا در کاهش وزن بدن اظهار کرد: در هر کفش تعداد 12 تا 13 آهنربا در یک لایه و درست در مقابل همین تعداد آ‌هن‌ربا در لایه زیرین قرار دارد که با ادغام نیروی مغناطیسی قطب شمال هر کفش در راستای یکدیگر قرار می‌گیرند.

قطر نیروی مغناطیسی تولیدی در هر کفش حدود 2.5 تا پنج سانتیمتر است که نیروی معکوس تولیدی در هر کفش را حدود 12 کیلوگرم می‌کند.

مدیر شرکت سازنده در مورد احساس راه‌ رفتن با کفش مغناطیسی گفت: هنگام قدم برداشتن با کفش مغناطیسی، هر پا فشار نامتعادلی بر روی آهنرباها اعمال می‌کند که باعث خنثی شدن فشار اضافی بر روی پاشنه پا می‌شود.

شرکت سازنده همچنین مدعی شد که برای استفاده از کفش محدودیت وزنی وجود ندارد، هرچند که در صورت رسیدن وزن به 183 کیلوگرم احتمال شکستن آهنرباها وجود دارد.


تجربه احساس قدم زدن بر روی ماه با کفش‌های مغناطیسی


/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *