مادر شهیدی که بهمن برایش بهار همه فصل‌‌هاست/ شهید نداده‌ایم که بی تفاوت بنشینیم

13:00 - 22 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۳۹۳۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مادر یک شهید در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن گفت:شهید نداده‌ایم که بی تفاوت بنشینیم. شهید نداده‌ایم که ساکت باشیم. بی تفاوتی یعنی بی حرمتی به خون شهدا. آن‌ها رفتند که ما در امنیت باشیم.
به گزارش خبرنگار حقوقی و قضایی ، در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن با مادر یکی از شهدای انقلاب اسلامی به گفت‌وگو نشستیم. می‌گوید فرزندان ما در دفاع از انقلاب و کشورمان سرما و گرما نمی‌شناختند.

مادر شهیدی که بهمن برایش همه فصل‌‌هاست/ شهید نداده‌ایم که بی تفاوت بنشینیم

«بهمن برایش بهار همه فصل هاست»، از او درباره شرکت درانتخابات می‌پرسم. می‌گوید چطور می‌توان شرکت نکرد. با صدای رسا می‌گوید: «ما مسئولیم. مسئول در برابر خودمان، خانواده هایمان، هم میهنمان، کشور و شهدایمان.» نگاهی می‌کند و با مهربانی می‎گوید: حضور در انتخابات لازم است دختر جان، به اعتبار ایرانی بودنت و امنیت کشورت وظیفه داری شرکت کنی.

لحظه‌ای مکث می‌کند به عکس پسرش که در دستانش است نگاهی می‌کند و ادامه می‌دهد: شهید نداده‌ایم که بی تفاوت بنشینیم. شهید نداده‌ایم که ساکت باشیم. بی تفاوتی یعنی بی حرمتی به خون شهدا. آن‌ها رفتند که ما در امنیت باشیم.

از او درباره پیام این حضور میپرسم، به جمعیت خیره می‌شود و می‌گوید: این حضور میلیونی را ببین. جای سوزن انداختن هم نیست. دخترم این حضور یک پیام مهم دارد و آن اینکه جهانیان ببینید هنوز هستند کسانی که سرنوشت کشورشان برایشان مهم است هنوزهستند، کسانی که پای انقلابشان ایستاده‌اند.






ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *