غرفه ستاد دیه در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن/ از توزیع کتابچه‌های آموزشی تا ارائه مشاوره

12:26 - 22 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۳۹۱۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
غرفه ستاد دیه کشور با هدف اعلام عملکرد 25 ساله خود در امر آزادی بیش از 91 هزار زندانیان جرایم غیرعمد در مسیر راهپیمایی سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شمال خیابان آزادی دایر است.
به گزارش خبرنگار حقوقی و قضایی ، غرفه ستاد دیه کشور با هدف اعلام عملکرد 25 ساله خود در امر آزادی بیش از 91 هزار زندانیان جرایم غیرعمد، معاضدت قضایی از سوی مددکاران و همچنین جلب مشارکت‌های مردمی در راستای دستگیری از محبوسان مستمند، در مسیر راهپیمایی سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شمال خیابان آزادی (حد فاصل کوچه نوریاب و کوچه نورگاه) دایر است.

غرفه ستاد دیه در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن/ از توزیع کتابچه‌های آموزشی تا ارائه مشاوره

تعدادی از خانواده‌ها با حضور در این غرفه مشکلات خود را با مشاوران مطرح کردند و راهنمایی‌های لازم را کسب کردند.

مسئولان این غرفه با توزیع کتابچه‌های آموزشی به مردم تلاش می‌کنند تا آگاهی مردم را بالا ببرند.

سید اسدالله جولایی مدیر عامل ستاد دیه کشور با حضور در این غرفه در گفت‌وگو با خبرنگار از آزادی 91 هزار زندانی از بدو تاسیس ستاد دیه تاکنون خبر داد و گفت: این تعداد زندانی با همت ستاد دیه و خیرین از زندانها آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

شعب ستادهای دیه استانی نیز همگام با اقشار مختلف جامعه برای ترویج سنت حسنه دستگیری از آبرومندان در مراکز استانی، با توزیع کتابچه‌های آموزشی و اقلام متنوع فرهنگی آخرین اقدامات این نهاد مردمی را در حوزه حبس‌زدایی و پیشگیری از ورود ناخواسته افراد به زندان‌ها اطلاع‌رسانی می‌کنند.

به گزارش ، ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به آزادی زندانیان نیازمند با همکاری مسئولین قضایی 31 استان کشور و همچنین شهرستان کاشان، ایام فجر امسال با شعار «آزادی روزانه 96 زندانی در ایام فجر 94» ضمن شناسایی و احراز صلاحیت جمعی از مددجویان واجد شرایط در قالب طرح ویژه‌ای تا به امروز زمینه آزادی بیش از 900 مددجوی جرایم غیرعمد را فراهم کرده است.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *