رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری تهران: مردم با حضورشان حمایت از انقلاب را به رخ جهانیان کشیدند

12:14 - 22 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۳۹۱۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
اسماعیلی گفت: امروز شاهد بودیم که در این راهپیمایی عظیم و گسترده مردم با گرایش‌های سیاسی مختلف و اقوام مختلف و سنین مختلف همه آمده آند که حمایتشان را از انقلاب به رخ جهانیان و بخصوص دشمنان نظام اسلامی ایران بکشند تا این حضور خاری در چشم دشمنان باشد.
رئیس کل دادگستری تهران: مردم با حضورشان حمایت از انقلاب را به رخ جهانیان کشیدندغلامحسین اسماعیلی در حاشیه راهپیمایی  22بهمن ماه در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار حقوقی و قضایی ضمن تبریک یوم الله 22بهمن به مردم عزیز و انقلابی ایران اسلامی و قدرشناسی از این حضور چشم گیر و اگاهانه مردم در سالگرد پیروزی انقلاب، گفت: این حضور بیانگر حمایت و پشتیبانی مردم از نظام و رهبری معظم انقلاب است.

وی ادامه داد: امروز شاهد بودیم که در این راهپیمایی عظیم و گسترده مردم با گرایش‌های سیاسی مختلف و اقوام مختلف و سنین مختلف همه آمده آند که حمایتشان را از انقلاب به رخ جهانیان و بخصوص دشمنان نظام اسلامی ایران بکشند تا این حضور خاری در چشم دشمنان باشد.

اسماعیلی تصریح کرد: ما آثار و برکات صدور انقلابمان را در جای جای جهان اسلام شاهد هستیم و انشالله روز به روز این موفقیت ها بیشتر خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به انتخابات پیش رو یادآور شد: انشااله مردم در هفتم اسفندماه پای صندوق های رای برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری بار دیگر حضور خود را در صحنه به اثبات خواهند رساند و شاهد این هستیم که مردم بخوبی تکلیفشان را در برابر این نظام و انقلاب و حمایت از آرمانهای انقلاب و تبعیت از مقام معظم رهبری به اثبات رسانده اند.

وی تصریح کرد:  نوبت خدمتگزاران مردم است که بتواند قدرشناس این مردم باشد و در جهت رفع معضلات و مشکلات کشور خصوصا خروج از وضعیت رکود و بهبود وضعیت معیشتی مردم در شرایط جدید کشور انشالله گام هایی بردارند.






ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *