حاشیه های میزان از راهپیمایی با شکوه 22 بهمن/ نهضت ادامه دارد

12:23 - 22 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۳۸۷۲
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
راهپیمایی سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از ساعت ۹ صبح امروز در تهران و سراسر ایران اسلامی برگزار ‌شد.
-گروه سیاسی: سالگرد سی و هفتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی امروز نیز به شکلی با شکوه تر از گذشته و با حضور خیل عظیم اقشار مختلف مردم در سراسر کشور برگزار شد که در این میان راهپیمایی شهر تهران بدلیل وضعیت ویژه آن در میان رسانه ها بیش از سایر مناطق کشور مورد توجه قرار گرفت؛ از ابتکارات جدید راهپیمایان و نو آوری های مسئولان برگزاری مراسم تا استقرار غرفه های مخصوص مناسبتی و البته حضور مسئولان ارشد کشوری و لشکری.

در ادامه این گزارش بخشی از حاشیه ها و نکات مهم راهپیمایی امروز مردم تهران را می خوانیم:

در نخستین دقایق برگزاری راهپیمایی اولین تصاویری که در شبکه های اجتماعی میان کاربران رد و بدل می شد، تصویر ماهواره بر سیمرغ و همچنین موشک بالستیک عماد بود؛ موشکی که آمریکایی ها نتوانستند عصبانیت خود را از ساخت آن توسط متخصصان ایرانی پنهان کنند و مجددا با توسل به بهانه ای واهی دست به حربه نخ نما شده تحریم علیه ملت ایران زدند.

بعد از گذشت حدود یک ساعت از شروع راهپیمایی و در اثنای آنکه در تلکس تمامی خبرگزاری ها حضور پررنگ و پرشور همه اقشار جامعه به ویژه نسل سومی ها و نسل چهارمی ها مخابره می شد، تصویری از حضور سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه و فاتح جبهه های عراق و شام منتشر شد که در حوالی چهار راه ولیعصر و در میان مردم، مشغول راهپیمایی بود. سرداری که به اذعان دوست و دشمن، نمونه بارز جذب حداکثری و ایجاد وحدت در جهان اسلام  و خار چشم صهیونیست ها و تکفیری هاست.

گزارش راهپیمایی

روسای قوای قضائیه، مقننه و مجریه، فرماندهان نظامی سپاه، ارتش، بسیج، ناجا و ستاد کل نیروهای مسلح و همچنین قریب به اتفاق مسئولان دولتی و کشوری نیز همقدم و همراه با ملت با بصیرت ایران اسلامی در راهپیمایی حضور یافتند.  

جوانان نسل سوم و چهام انقلاب، هر یک سعی داشتند تا به شکلی نو و بدیع در سی و هفتمن جشن انقلاب اسلامی شرکت کنند؛ برخی از آنان با لباس های متحدالشکل منقش به تمثال شهدا به ویزه شهدای مدافع حرم در مراسم حاضر شدند، بعضی دیگر با لباس های ورزشی خود آمادگی شان را به رخ دشمنان ایران اسلامی کشیدند و عده ای هم با پلاکاردهایشان حرفشان را بر زبان می آوردند و به استقلال کشورشان می بالیدند.

گزارش راهپیمایی

همچنین در جریان برگزاری راهپیمایی امروز تهرانی ها و در گوشه ای ازخیابان آزادی، تعدادی از جوانان و نوجوانان خوش ذوق کشورمان، صحنه دستگیری نظامیان آمریکایی توسط دریادلان نیروی دریایی سپاه را بازسازی کردند. دستگیری و بازداشتی که دقیقا یک ماه پیش توسط دریادلان نیروی دریایی سپاه صورت گرفت و کیفیت گزینه های روی میز آمریکایی ها را به ما نشان داد.

گزارش راهپیمایی

مسئولان برگزاری مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در تهران برنامه های متنوع و گوناگونی را برای حاضران در اجتماع عظیم جشن انقلاب اسلامی تدارک دیده بودند؛ از برپایی غرفه های اقتصاد مقاومتی تا ایجاد غرفه های بازی کودکان و همچنین اجرای ترانه های انقلابی توسط گروههای موسیقی.

طبق سیاق گذشته امشب و فرداشب باید ببینیم که رسانه های خارجی، راهپیمایی عظیم و چند ده میلیونی مردم ایران در یوم الله 22 بهمن 1394 را به چه شکلی پوشش داده و گزارش خواهند کرد؛ یقینا اگر به خالصانه ترین شکل ممکن نیز آن را پوشش دهند، حق مطلب ادا نخواهد شد چه برسد به آنکه این مغرضین رسانه ای چنده ده میلیون نفر چند ده هزار ببینند.

گزارش راهپیمایی

سخن پایانی؛ 22 بهمن 94 نیز به باشکوه ترین و دشمن شکن ترین شکل ممکن برگزار شد؛ مردم باز هم نشان دادند بر سر وعده خود با پیر جماران باقی مانده اند و باز هم ثابت کردند که علی رغم وجود کمی ها و کاستی ها فراوان، پای انقلابشان ایستاده اند و استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی شان را به بیگانگان نمی فروشند. 

راستی؛ امروز مردم از انتخابات هم می گفتند؛ از این می گفتند که قرار بعدی ما برای ناامید کردن دشمن، هفتم اسفند و حضور در پای صندوق های رای است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *