برخی در کشور برای دشمن فرش قرمز پهن کرده‎اند/هرگز امان‎نامه کفر را امضا نمی‎کنیم

20:50 - 22 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۳۸۰۶
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تلاش برخی برای بزک کردن چهره آمریکا در کشور، گفت: به تأسی از امام و رهبری هرگز امان‎نامه کفر را امضا نمی‎کنیم.
برخی در کشور برای دشمن فرش قرمز پهن کرده‎اند/هرگز امان‎نامه کفر را امضا نمی‎کنیمبه گزارش گروه سیاسی ، حجت‎الاسلام علی سعیدی در جمع مردم و بسیجیان شهرستان گنبدکاووس با اشاره ایام‎الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: امروز در تمام دنیا ندای حق‎طلبی و آزادیخواهی به تأسی از انقلاب اسلامی ما به راه افتاده است و چشم امید همه مردم آزاده دنیا به کشور ما دوخته شده است.

وی با بیان اینکه به خدا قسم شعار ما در دنیا ترویج شیعه‌گری نبوده است، افزود: فریاد بلند انقلاب ما همواره در دنیا اسلام ناب محمدی بوده است، اما چه کنیم که برخی دولت‎های مرتجع منطقه از جمله عربستان امروز به نوکر آمریکا و رژیم صهیونیستی تبدیل شده‎ و دوست و دشمن را اشتباه گرفته‌اند و چهره‎ای ناسالم و غیرواقعی از اسلام به دنیا نشان می‎دهند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه بعد از 14 قرن حکومت چهار فرهنگ شکسته خورده ناسیونالیست، لیبرال، مارکسیست و التقاط امروز حکومت واقعی در دست اسلام است، خاطرنشان کرد: سردمدار و پرچم‎دار این حکومت که بر دل‎های مردم دنیا ساکن شده است جمهوری اسلامی ایران است که به مدد انقلاب عظیم، شکوهمند و پایداری ملت شریف ایران هر روز بر عزتش افزوده می‎شود.

سعیدی، قدرت نفوذ انقلاب اسلامی ایران را امروز از تهران تا آمریکای لاتین و از قلب اروپا تا شاخ آفریقا دانست و اضافه کرد: امروز ایران اسلامی در دل متعصب‎ترین گروه‎های اهل تسنن در فلسطین محبوب است و آنها می‎دانند که موشک‎های فجر 5 از غزه بر قلب شهرک‎های صهیونیست‌نشین به برکت انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه برخی در حال فرش قرمز پهن کردن برای دشمن در کشور هستند، توضیح داد: آیا بستر نفوذ دشمن را همین افراد فراهم نمی‎کنند؟ آیا مصداق فرمایشات رهبری درباره نفوذ کسانی نیستند که آمریکا را برای مردم بزک می‎کنند؟

سعیدی با اشاره به اینکه غرب‎گرایی در ایران از بازرگان و بنی‎صدر شروع شده و میرحسین موسوی در دهه 70 آن را ادامه داد، تبیین کرد: جریانی در داخل کشور به دنبال ارتباط بی‎ضابطه با غرب است.

این مسئول ادامه داد: آدم عاقل از یک سوراخ چند بار گزیده نمی‎شود و ما نمی‎دانیم چرا این جریان نمی‎خواهد بفهد که آمریکا و غرب جز بدبختی، عقب‎ماندگی و زیر سلطه بردن کشور ما هدفی ندارد؟

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انتقاد از گره زدن منافع ملی به منافع مستکبران، افزود: مقام معظم رهبری بارها تأکید کرده‎اند که در شرایط اخیر باید به بازسازی درونی قدرت روی بیاوریم، اما برخی برای قدرت و اقتدار به دنبال مستکبران راه افتاده‎اند.

وی در پایان با اشاره اینکه راه سازش با استکبار برای همه آسان است، خاطرنشان کرد: اما انسان‎های انقلابی که در مسیر اسلام ناب حرکت می‎کنند حتی اگر آنها را در شعله‎های آتش بسوزانند هرگز امان نامه کفر را امضا نمی‎کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *