رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

‌‎هیچ کشوری و هیچ سلطه‌ای نمی‌تواند علیه انقلاب ما اقدام کند/ مردم با صلابت و ایستادگی از نظام خودشان دفاع و حمایت می‌کنند

10:54 - 22 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۳۷۶۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
آیت الله آملی لاریجانی با بیان اینکه هیچ کشوری و هیچ سلطه‌ای نمی‌تواند علیه انقلاب ما اقدام کند، گفت: مردم با صلابت و ایستادگی از نظام خودشان دفاع و حمایت می‌کنند.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه با حضور در راهپیمایی 22 بهمن و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این حضور یک پیام برای مسئولان دارد مبنی بر اینکه حضور این مردم فهیم و بصیر در صحنه باید از سوی مسئولان پاسخ داده شود و خدمت بیشتری به مردم صورت گیرد؛ چراکه خدمت بیشتر به مردم اقتضای این حضور است.

‌‎هیچ کشوری و هیچ سلطه‌ای نمی‌تواند علیه انقلاب ما اقدام کند/ مردم با صلابت و ایستادگی از نظام خودشان دفاع و حمایت می‌کنند

وی ادامه داد: همانطور که امروز هم مشاهده می‌کنیم در منطقه و دنیا نظام جمهوری اسلامی ایران حرف برای گفتن دارد و این حرف باید مورد ملاحظه قرار گیرد.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: پیام‌ این حضور مردم برای کشورهای سلطه گر این است که هیچ‌گاه نظر سویی به این مردم و کشور نداشته باشند.

آیت الله آملی لاریجانی با بیان اینکه خوشبختانه همانطور که مشاهده می‌کنید هر سال مردم با شکوه تر در راهپیمایی 22 بهمن حضور می‌یابند، گفت: علت آن این است که این انقلاب یک انقلاب الهی است، انقلابی است که به ارزش‌های الهی و معنوی استوار شده است.

وی ادامه داد: یک رکن مردم سالاری دینی حضور مردم و رکن دیگر ارزش‌های الهی است، لذا مردم ما پای ارزش‌های الهی محکم ایستاده‌اند و همواره در تمامی صحنه‌ها حضور قوی و قاطعی دارند.

رئیس قوه قضائیه افزود: انشاالله تا زمانیکه این حضور و لطف الهی وجود دارد هیچ کشور و هیچ سلطه‌ای نمی‌تواند علیه انقلاب ما اقدام کند.

آیت الله آملی لاریجانی با اشاره به این مطلب که مردم با صلابت و ایستادگی از نظام خودشان دفاع و حمایت می‌کنند، اظهار کرد: تا زمانیکه این حمایت‌ها وجود دارد نظام جمهوری اسلامی ایران قوی‌تر، مقتدرتر و با صلابت در صحنه‌های بین المللی ایستاده است.

رئیس دستگاه قضا با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار کرد: انتخابات نیز مانند حضور مردم در راهپیمایی، انشالله با شکوه برگزار می‌شود و با حضور مردم کسی که مورد انتخاب ملت قرار دارد به مجلس شورای اسلامی و خبرگان راه می‌یابد و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند نفس این حضور موجب اقتدار نظام جمهوری ایران است و مطمئنیم مردم در انتخابات باشکوه حضور می‌یابند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *