500 برده جنسی داعش به دنبال انتقام خونین +تصاویر/حمله ایرانی‌ها به رایانه مقام اسراییلی/ رضا صادقی در لس آنجلس+عکس

19:05 - 21 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۳۶۶۱
احسان علیخانی، مجری مراسم سال نو شبکه 3، مزار نمادین شیخ نمر در کانادا +تصاویر، عکس/ قرائتی به روایت اسناد ساواک، عکس مهناز افشار روی فرش قرمز و ... از مهم ترین اخبار برگزیده فضای مجازی امروز است.
به گزارش گروه فضای مجازی  رسانه‌ها در فضای خبری روزانه خود اخبار اختصاصی و عمومی مختلفی را منتشر می‌کنند که این اخبار بعضا فقط در یک رسانه منتشر شده است. گروه فضای مجازی میزان در نظر دارد هر روزه اخبار منتخب فضای مجازی را از سایت‌ها و خبرگزاری‌های مختلف جمع آوری کرده و در قالب یک بسته خبری منتشر نماید. در این بسته همه خبرها و آیتم‌ها با ذکر منبع منتشر می‌شوند و انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست .

احسان علیخانی، مجری مراسم سال نو شبکه 3

به گزارش ایسنا، غلامرضا میرحسینی، مدیر شبکه سه در حاشیه بازدید از پشت صحنه مجموعه تلویزیونی «بیمار استاندارد» به کارگردانی سعید آقاخانی در جمع خبرنگاران، از اجرای احسان علیخانی برای برنامه سال تحویل شبکه سه سیما خبر داد.وی درباره برنامه نوروزی شبکه سه سیما بیان کرد: برنامه نوروزی امسال از ساعت 21 تا 9 صبح به مدت 12 ساعت طراحی شده و اجرای آن برعهده احسان علیخانی است.

مزار نمادین شیخ نمر در کانادا +تصاویر

به گزارش مشرق، فعالان کانادایی با برپایی مراسمی یاد و خاطره شیخ نمر را گرامی داشتند.آنان روز گذشته با ساخت مزاری نمادین برای شیخ نمر و درج تاریخ ولادت و شهادت وی بر روی آن، اقدام سعودی‌ها در عدم تحویل پیکر شیخ نمر را محکوم کردند.فعالان کانادایی با در دست گرفتن بنرهایی مزین به سخنان شیخ نمر تأکید کردند راه و اهداف عدالت‌طلبانه و ظلم‌ستیزانه شیخ نمر را ادامه خواهند داد.بر روی این بنرها دو سخن مشهور این عالم مجاهد یعنی "تاثیر سلاح سخن از گلوله‌ها بیشتر است" و "خون‌های ما در دفاع از ارزش‌هایمان قیمتی ندارد" نوشته شده بود.با گذشت بیش از یک ماه از شهادت شیخ نمر، همچنان مردم کشورهای مختلف جهان بر ادامه راه این مبارز شهید و زنده‌نگه داشتن اهداف و شعارهای وی تأکید دارند.

500 برده جنسی داعش به دنبال انتقام خونین +تصاویر/حمله ایرانی‌ها به رایانه مقام اسراییلی/ رضا صادقی در لس آنجلس+عکس

عکس/ قرائتی به روایت اسناد ساواک

صفحه اینستاگرامی دفتر حجت الاسلام قرائتی تصاویری از اسناد ساواک در ارتباط با فعالیت های وی در پیش از انقلاب را منتشر کرده است که در زیر مشاهده می کنید:

500 برده جنسی داعش به دنبال انتقام خونین +تصاویر/حمله ایرانی‌ها به رایانه مقام اسراییلی/ رضا صادقی در لس آنجلس+عکس

دستگیری یک عروسک در عربستان به علت بی‌حجابی+عکس

به گزارش تسنیم، مردی که در درون این عروسک بود توسط پلیس بازداشت شد و لباس وی نیز به اداره پلیس انتقال یافت.این مردم متهم است حجابی اسلامی زنان را برای لباس عروسکی خود رعایت نکرده است. روزنامه دیلی میل انگلیس گزارش داد طبق قوانین عربستان، زنها باید در مکان‌های عمومی، حجاب اسلامی را رعایت کنند.این اقدام پلیس عربستان بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی این کشور داشته به طوری که شهروندان سعودی با راه اندازی هشتگی در توییتر، اقدام پلیس را مورد تمسخر قرار دادند.یکی از شهروندان عربستانی در توئیتر خود نوشت: «شما باعث می شود تا دنیا به ما بخندد.»

500 برده جنسی داعش به دنبال انتقام خونین +تصاویر/حمله ایرانی‌ها به رایانه مقام اسراییلی/ رضا صادقی در لس آنجلس+عکس

500 برده جنسی داعش به دنبال انتقام خونین +تصاویر

به گزارش دیلی میل، 500 نفر از بردگان جنسی سابق گروه تروریستی داعش به گردان "زنان آفتاب" پیوستند تا حملات گسترده ای علیه داعشی های بی رحم در موصل انجام دهند.زنان ایزدی برای انتقام از عناصر گروه تروریستی داعش و همچنین حفظ آینده نژاد خود دست به سلاح شده اند. این زنان جزو 2000 اسیری هستند که از دست عناصر گروه تروریستی داعش گریختند.داعشی های شیطان صفت این زنان اسیر را به شکل بیرحمانه ای شکنجه می کردند و آنها را مورد آزار و اذیت جنسی قرار می دادند. حالا این زنان ایزدیِ دلاور دست در دست هم داده اند تا به موصل که محل اصلی مبادله بردگان جنسی داعش است، حمله کنند.یکی از اعضای گروه "زنان آفتاب" در گفتگو با فاکس نیوز اعلام کرد: "هر کجا جنگی رخ می دهد، زنان ما قربانی می شوند. حالا ما می خواهیم خودمان را از شر شیطان نجات دهیم. ما از همه اقلیت ها در منطقه حمایت می کنیم."تابستان دو سال پیش، حدود 5000 زن و مرد ایزدی بدست عناصر گروه تروریستی داعش اسیر شدند؛ اما 2000 نفر از آنها از دست این عناصر گریختند. سازمان ملل نیز پیشتر اعلام کرد گروه تروریستی داعش همچنان 3500 نفر را -- که بیشتر آنها زنان و دختران ایزدی هستند -- در اسارت دارد. بازماندگان، داستانهای وحشتناکی از سوء استفاده های جنسی داعش تعریف می کنند.

500 برده جنسی داعش به دنبال انتقام خونین +تصاویر/حمله ایرانی‌ها به رایانه مقام اسراییلی/ رضا صادقی در لس آنجلس+عکس

عکس/ خطری که از بیخ گوش آقای بازیگر گذشت

بهنام تشکر به هنگام پایین آمدن از سکوی ویژه جشنواره فیلم فجر، ناگهان پایش به لبه پله گیر کرد که خوشبختانه توانست تعادل خود را حفظ کند.

500 برده جنسی داعش به دنبال انتقام خونین +تصاویر/حمله ایرانی‌ها به رایانه مقام اسراییلی/ رضا صادقی در لس آنجلس+عکس

عکس مهناز افشار روی فرش قرمز

سینمایی «خانه‌ای درخیابان چهل‌ویکم» شب گذشته با حضور بازیگران و عوامل در کاخ جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.خانه‌ای در خیابان چهل‌ویکم اولین تجربه‌ی کارگردانی حمیدرضا قربانی، دستیار سابق اصغر فرهادی به حساب می‌آید.این فیلم سینمایی بحرانی را که بر اثر دعوای دو برادر در یک خانواده پیش می‌آید، روایت می‌کند.مهناز افشار، سهیلا رضوی، علی مصفا و سارا بهرامی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.مهناز افشار به عنوان یکی از بازیگران اصلی «خانه‌ای در خیابان چهل‌و‌یکم» شب گذشته در مراسم فرش قرمزی که قبل از اکران این فیلم برگزار شد، حضور پیدا کرد.

500 برده جنسی داعش به دنبال انتقام خونین +تصاویر/حمله ایرانی‌ها به رایانه مقام اسراییلی/ رضا صادقی در لس آنجلس+عکس

حمله ایرانی‌ها به رایانه مقام اسراییلی

فارس نوشت: منابع صهیونیستی از حمله موفق هکری که برای ایران کار می کند به رایانه رییس سابق ستاد مشترک ارتش این رژیم خبر داده اند. آنها می‌گویند کل داده های موجود در این رایانه سرقت شده است. این هکر در گزارش شبکه اسراییلی Channel 10 یاسر بلاغی نامیده شده و ظاهرا به علت بی دقتی راهی برای شناسایی هویت خود را باقی گذاشته است.دو هفته قبل نیز گزارش هایی در مورد فعالیت هکری ایران علیه رژیم صهیونیستی توسط موسسه امنیتی Check Point منتشر شده بود و در گزارش شبکه Channel 10 هم به برخی اطلاعات موجود در همان گزارش استناد شده بود.به ادعای منابع صهیونیستی حمله هکری یاد شده دو ماه قبل رخ داده و برای افراد هدف که ژنرال های ارتش اسراییل، برخی دانشمندان و به اصطلاح فعالان حقوق بشر را هم شامل می شدند، ایمیل های ارسال شده که حاوی نرم افزارهای جاسوسی بوده‌اند.از میان دریافت کنندگان این ایمیل ها بیش از 25 درصد آنها را باز کرده اند و ندانسته نرم افزار جاسوسی ارسالی را بر روی رایانه خود بارگذاری کرده و از این طریق به هکرها امکان سرقت اطلاعات از هارد دیسک رایانه هایشان را داده اند.

عکسی از حاج قاسم در بهمن ۵۷

سردار حاج قاسم سلیمانی که این روزها در میدان نبرد با تروریست‌ها و طرفداران اسلام آمریکایی به سر می‌برد از سنین نوجوانی مبارزه خود را با فعالیت علیه رژیم پهلوی آغاز کرد.حاج قاسم امروز تنها یک نام نیست بلکه نماد فرزندان مردیست که در ظلمت و جهل دوران خود پرچم اسلام ناب محمدی را برافراشت و آنان که با او بودند برخواستند و بر آن عهد هستند تا این پرچم به دست منجی عالم بشریت داده شود.آنچه خواهید دید عکسی است از این سردار عزیز که در ماه پیروزی انقلاب یعنی بهمن 1357 به ثبت رسیده است.

500 برده جنسی داعش به دنبال انتقام خونین +تصاویر/حمله ایرانی‌ها به رایانه مقام اسراییلی/ رضا صادقی در لس آنجلس+عکس

عکس رضا صادقی در لس آنجلس

به گزارش جام نیـوز، رضا صادقی که برای تور کنسرت خود به آمریکا سفر کرده است تازه ترین پست اینستاگرام خود را به حضور در لس آنجلس اختصاص داد.صادقی از اواخر بهمن‌ماه تور کنسرت‌های خود در آمریکا را آغاز می‌کند، این تور از ۲۴ بهمن‌ماه آغاز می‌شود و تا اواخر فروردین ۱۳۹۵ در سن خوزه، دالاس، سیاتل، واشینگتن، فلوریدا، نیویورک، لس آنجلس و... ادامه دارد.

500 برده جنسی داعش به دنبال انتقام خونین +تصاویر/حمله ایرانی‌ها به رایانه مقام اسراییلی/ رضا صادقی در لس آنجلس+عکس

اسپانسر جدید بارسلونا مشخص شد

فارس نوشت: باشگاه بارسلونا پس از قطع همکاری رسمی با بنیاد و پرواز قطر این بار به سمت کارخانجات پپسی رفته تا فصل آینده را با این کمپانی آمریکایی بگذراند.باشگاه بارسلونا که نمی خواست خبر عقد قرارداد با پپسی منتشر شود، امروز برابر افشاگری رسانه‌های مادریدی کوتاه آمد و از وب سایت رسمی روزنامه اسپورت کاتالونیا نیز خواست تا این خبر را به نقل از روابط عمومی بارسلونا منتشر کند.

انتشار این خبر ضرر مالی زیادی را به خاطر فروش نرفتن پیراهن‌های بارسلونا در پی داشته است، بسیاری از هواداران بارسلونا اینک منتظر حک شدن آرم پپسی روی پیراهن بارسا هستند تا لباس جدید را خریداری کنند. به این ترتیب تعداد هنگفتی از پیراهن‌های بارسلونا با لوگوی پرواز قطری روی دست فروشگاه‌های نایک باقی خواهد ماند.

گریم که می‌شدم مردم مریوان مثل یک فرمانده با من رفتار می‌کردند

به گزارش مهر،هادی حجازی فر بازیگر نقش جاویدالاثر احمد متوسلیان در فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» به کارگردانی محمدحسین مهدویان درباره استقبال مردم از این اثر سینمایی به خبرنگار مهر گفت: حضور در فیلم «ایستاده در غبار» کار بسیار سختی برای من و همه عوامل این اثر سینمایی از تولید تا تدوین بود با این حال من مطمئن بودم که مردم از این فیلم استقبال خواهند کرد، اما واقعا نمی دانستم استقبال مخاطبان و منتقدان از این اثر تا به این حد خواهد بود. به هر ترتیب بسیار خوشحالم در فیلمی حضور پیدا کردم که مخاطبان آن را دیده اند و توانسته این چنین با آن ارتباط برقرار کنند.این بازیگر به ماجرای حضور فیلم مستند داستانی «ایستاده در غبار» در بخش سودای سیمرغ جشنواره اشاره کرد و گفت: در جلسه نقد و بررسی فیلم هم این موضوع توسط برخی از دوستان خبرنگار مطرح شد که باید بگویم این موضوع اصلا برای ما اهمیت نداشت. آنچه برای من دارای ارزش فراوانی بود حضور در کنار یک گروه صمیمی و دوست داشتنی بود که بیشترین لذت را به من داد بنابراین ما از هیچ چیزی در بخش سودای سیمرغ خبر نداریم و خیلی هم به این موضوع فکر نمی کنم چون اساسا بازیگری برایم دغدغه نبوده که بخواهم نگران مسایل پیرامون آن باشم.حجازی فر بیان کرد: برخی فکر می‌کنند با این مورد توجه قرار گرفتن خیلی به من خوش می گذرد، ولی من بعد از این ماجرا کمی خجالت می کشم و اذیت می شوم و دوست دارم به نوعی این فضای پیرامونی فیلم تمام شود و چون می دانم آدم ها بسیار زود فراموش می شوند بنابراین منتظرم که هر چه سریع تر از جریان جشنواره رها شوم و به زندگی روزمره خودم برگردم.

بازیگر نقش احمد متوسلیان در فیلم «ایستاده در غبار» تصریح کرد: بازی در فیلم «ایستاده در غبار» برای من تجربه شگفت انگیز و تداعی کننده تئاتر بود. برای اینکه وقتی بنده برای حضور در این فیلم گریم می شدم مردم مریوان با من مانند یک فرمانده برخورد می کردند اما بعد از اینکه گریم من پاک می شد اصلا انگار نه انگار من را می شناسند، همین تداوم حسی به قدری برایم شیرین بود که در روزهای فیلمبرداری فکر می کردم نامم احمد و نام خانوادگی ام متوسلیان است. الان هم فضا طوری شده وقتی با نام احمد مواجه می شوم سرم را برمی گردانم و فکر می کنم من را صدا می زنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *