بقای انقلاب اسلامی به بسیج وابسته است/صدور انقلاب اسلامی به منطقه و جهان، نتیجه دفاع مقدس بود

8:51 - 04 آذر 1395
کد خبر: ۱۳۳۵۴۳
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
فرمانده کل سپاه گفت: انقلاب اسلامی به عمر 40 ساله خود نزدیک می‌شود و هرچه می‌گذرد، عزت و عظمت آن بیشتر بر همگان آشکار می‌شود.
بقای انقلاب اسلامی به بسیج وابسته استبه گزارش گروه سیاسی ، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی در جشنواره مالک اشتر بسیج که صبح امروز برگزار شد، با بیان اینکه بسیج شجره طیبه ای است که بقای انقلاب اسلامی به آن وابسته است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی به عمر 40 ساله خود نزدیک می‌شود و هرچه می‌گذرد، عزت و عظمت آن بیشتر بر همگان آشکار می‌شود.

جعفری تصریح کرد: بدون تردید بسیج و بسیجیان نقش تعیین کننده و محوری در این توفیق و راه الهی داشته و دارند.

وی ادامه داد: بسیج بخش عظیمی از مردم مومن انقلاب هستند که دل در گرو یاری دین خدا دارند و با توجه به اهداف بلندی که انقلاب اسلامی دارد و هنوز راه زیادی تا تحقق آن اهداف داریم، باید بدانیم راه سختی در پیش است.

فرمانده کل سپاه افزود: از دیروز و با سخنان رهبری، گروه ها و هیات های اندیشه ورزی در خصوص نقش های بسیج تشکیل می‌شود تا اقدامات بسیج عمق بیشتری بگیرد.

جعفری خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در خصوص تهدیدات انقلاب سخنانی را مطرح کردند که یکی از آنها نفوذ است و اینها را هشدار داده و راهکار ارائه کردند و از همه ما خواستند نقش تعیین کننده برای مقابله با تهدیدات ایفا کنیم.

وی با بیان اینکه حرکت انقلاب رو به جلو و پیشرفت است و آثار آن را می‌توان دید، گفت: البته چشم بصیرت و دل عاشقی می‌خواهد تا اینها را بفهمد. اینها ابعاد معنوی دارد و کمتر به چشم کسانی که نگاه مادی دارند می‌آید.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: انقلاب اسلامی همه‌اش جنبه‌های سلبی نیست بلکه در کنار موضوعات سلبی برای مقابله با تهدیدات، از جنبه‌های ایجابی هم برخوردار است.

جعفری اضافه کرد: آنچه که ما تا کنون صد در صد موفق بودیم مقابله با تهدیدات در همه عرصه ها -چه نظامی، چه تهدیدات نرم و فرهنکی و چه سیاسی- بوده است.

وی یادآور شد: در جنگ تحمیلی دشمن می‌خواست انقلاب را در ایران حبس کند ولی نتیجه جنگ، صدور انقلاب اسلامی به منطقه و جهان بود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *