می‌گویند در حمایت زنجانی نقش اساسی داشتم/ سند نشان دهید که در جریان نفت بودم

14:46 - 21 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۳۵۰۹
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
متهم ردیف سوم گفت: آیا حضور در هیات مدیرها که تمام امور اجرایی آن توسط خود شخص زنجانی صورت می گرفت جرم است مستندی نشان دهید که مشخص شود در جریان نفت بودم.

می‌گویند در حمایت زنجانی نقش اساسی داشتم/ سند نشان دهید که در جریان نفت بودمبه گزارش خبرنگار حقوقی و قضایی ، حمید فلاح هروی متهم ردیف سوم پرونده موسوم به فساد نفتی در بیست و ششمین جلسه دادگاه متهم نفتی در آخرین دفاعیات خود اظهار کرد: چیزی به اسم ارز به مبلغ 5 میلیون یورو در اختیار من قرار نگرفت البته در صورت جلسه ای که تهیه کرده ام نشان داده شده که مانده بدهی من ریالی بوده است و عینا آن مبالغ عودت شده است بنابراین مبلغ بدهی من به هلدینگ سورینت 14 میلیارد مطرح شده است.

وی ادامه داد: یورو در آن زمان 3هزارتومان بود که زنجانی هزار تومان حساب کرده است.

فلاح گفت: آیا استدعا از محضر دادگاه برای توجه به مستندات مظلوم نمایی است می فرمایند در جریانان موثر بودم اما سوال این جاست اگر من در بانکهای FIIB و کنت، قراردادها و خرید و فروش موثر بودم حداقل تعریفی از محل اثر باید قید شود.

نماینده دادستان تصریح کرد: 5 میلیون دلار خودش اثر است.

زنجانی گفت: آن برای سال 88 است.

فلاح تصریح کرد: حداقل یک طرف مورد اثر من چه کسی بوده است آیا چنین تقاضاهایی مظلوم نمایی است می گویند در حمایت زنجانی نقش اساسی داشتم آیا دانش تجاری و بانکی من با زنجانی یکسان است.

متهم ردیف سوم گفت: هیچگاه از بی سیم از سال 1365 به بعد استفاده نکردم، مستند نشان دهید که در جریان نفت بودم.

وی گفت: آیا حضور در هیات مدیرها که همه امور اجرایی توسط خود شخص زنجانی صورت می گرفت جرم است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *