خانزاده: بازی با پرسپولیس همیشه سخت است/ حواشی دور شد، نتیجه گرفتیم

0:30 - 23 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۳۴۷۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: هزار حاشیه از تیم ما دور شد تا با تمرکز فقط به فکر فوتبال بازی کردن و پیروز شدن باشیم.
محمدرضا خانزاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد شرایط این روزهای فولاد اظهار داشت: خدا را شکر نیم‌فصل دوم را خیلی خوب آغاز کرده‌ایم. حضور بازیکنان جدید و هماهنگ شدن بیشتر بازیکنان در این مسئله تأثیر داشت.

وی ادامه داد: مهمترین مسئله این است که هزار حاشیه از تیم ما دور شد تا با تمرکز فقط به فکر فوتبال بازی کردن و پیروز شدن باشیم.

مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان ضمن بیان این مسئله که در شرایط آرمانی به سر می‌برد، در خصوص وضعیت دراگلن اسکوچیچ هم خاطرنشان کرد: بارها گفته‌ام که اسکوچیچ مربی بزرگی است اگر در نیم‌فصل اول هم نتیجه نگرفتیم به خاطر  مسائل دیگری بود.

خانزاده در خصوص ناراحتی هواداران فولاد از نتایج به دست آمده این تیم هم گفت: هواداران حق دارند که ناراحت باشند، باور نمی‌کنید که این هواداران به چه اندازه فولاد را دوست دارند و با این تیم زندگی می‌کنند.

وی درباره بازی تیمش با پرسپولیس در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر گفت: بازی با پرسپولیس تحت هر شرایطی سخت است، آن زمانی که پرسپولیس نتیجه نمی‌گرفت هم گفتم پرسپولیس پرمهره‌ترین تیم ایران است که یک مربی فوق‌العاده را بالای سر خود دارد.

مدافع تیم فولاد در مورد تقابلش با پرسپولیس و هوادارانش اظهار داشت: بالاخر می‌خواهم همین روند خوب را با فولاد ادامه بدهیم. باید بگویم دوست دارم فردا ورزشگاه آزادی پر شود و تماشاگر زیادی هم به این ورزشگاه بیایند. پرسپولیس به عنوان پرهوادار ترین تیم آسیا باید تماشاگر زیادی هم داشته باشد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *