رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

عکاسی با یک لنز دوربین 136 ساله + تصاویر

0:00 - 21 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۳۰۶۷
متیو اِستِرن، عکاس خلاق فرانسوی، لنز دوربین ۱۳۶ ساله‌ای پیدا کرده که به سال ۱۸۸۰ تعلق دارد، این عکاس هنرمند از این لنز در دوربین حرفه‌ای سونی a7 II بدون آینه خود استفاده کرد تا قدرت این لنز قدیمی را با فناوری‌های امروزی بررسی کند.
به گزارش گروه فضای مجازی ، همان‌گونه که اشاره شد، استرن لنز دوربین ساده فلزی را مربوط به سال ۱۸۸۰ پیدا کرده و مدعی شده این لنز اولین لنزی است که به سیستم دیافراگم مکانیکی مجهز است.

این عکاس خلاق با دیدن این لنز به سرش می‌زند آنرا بر روی دوربین حرفه‌ای خود مستقر کند، وی برای این کار از لایه‌ای مقوا برای جا دادن این لنز در تیوب مخصوص و مستقر کردن آن بر روی دوربین سونی استفاده کرد. به این ترتیب این لنز قدیمی قادر است فوکوس انجام دهد.

سپس استرن لنز قدیمی خود را آزمایش می‌کند، جالب اینجاست که به گفته وی در کمال تعجب این لنز ۱۳۶ ساله حتی از لنزهای امروزی کانن هم بهتر کار می‌کند. همان‌گونه که در تصاویر نیز می‌توانید مشاهده کنید عکس‌های گرفته شده با این لنز واقعا زیبا و حرفه‌ای به نظر می‌رسند.

/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *