حال جودو خوب نیست/ سرمایه‌های ملی ما نیاز به حمایت دارند

4:30 - 21 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۳۰۴۹
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
پیشکسوت جودو معتقد است این روزها حال جودوی ایران خوب نیست و مسئولین باید به فکر تقویت تیم‌های پایه این رشته باشند.
مسعود حاجی آخوندزاده در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی اظهار داشت: تقریبا 2 سهمیه المپیک جودو قطعی شده و باید به فکر سومین سهمیه المپیک باشیم. اینکه ما پس از کسب سهمیه المپیک ماموریت تیم دو نفره خود را تمام شده بدانیم تصور اشتباهی است. سعید ملایی و جواد محجوب سرمایه های جودوی ما هستند و باید از آنها حمایت شوند تا بتوانند در بازی های المپیک هم حرفی برای گفتن داشته باشند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا نفر سومی در ایران وجود دارد که برای سهمیه المپیک بجنگد، گفت: واقعیت این است که فاصله سایر جودوکاران ما با این دو نفر بسیار زیاد است و من اسم خاصی به نظرم نمی رسد که به عنوان سومین المپیکی جودوی ایران از او نام ببرم.

سرمربی سابق تیم ملی جودو ادامه داد: مدتهاست چهره جدیدی به جودو معرفی نشده و این موضوع برای رشته پرطرفداری مثل جودو اصلا خوب نیست.

حاجی آخوندزاده ضمن بیان این مطلب که جودو نیاز به یک کار ریشه ای دارد ابراز داشت: نباید کار امروز را به فردا بیاندازیم و تیم های پایه را فراموش کنیم. بی تردید با یک برنامه ریزی صحیح و مدون جودو مسیر خودش را پیدا خواهد کرد.

وی در پایان اظهار کرد: در مجموع حال جودوی ایران خوب نیست و مسئولین ورزش کشور می بایست بایدنگاه ویژه ای به حال این رشته المپیکی داشته باشند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *