پیروزی انقلاب اسلامی ایران متعلق به همه آحاد مردم کشور است

13:37 - 20 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۲۹۶۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام و المسلمین کریمی گفت: خصیصه این دهه و این انقلاب این است که همه مردم در این انقلاب شرکت داشتند و انقلاب مردمی است و لذا این پیروزی متعلق به همه آحاد و مردم کشور است.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دیوان عالی کشور، جلسه هیأت عمومی اصراری حقوقی دیوان عالی  کشور  صبح امروز به ریاست حجت الاسلام والمسلمین کریمی رئیس دیوان عالی کشور و با حضور قضات عالی رتبه دیوان عالی کشور برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی با تبریک دهه مبارکه فجر به تمامی ملت بزرگوار ایران اسلامی و علی‌الخصوص قضات و همکارانی که در سنگر قضاوت خدمت می‌کنند، اظهار داشت : دهه فجر به همت تمامی ملت شریف به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و به فضل و عنایت خداوند تبارک و تعالی به ثمر رسید و خصیصه این دهه و این انقلاب این است که همه مردم در این انقلاب شرکت داشتند و انقلاب مردمی است و لذا این پیروزی متعلق به همه آحاد و مردم کشور است.

وی اضافه کرد : انقلابی که با حضور قاطبه ملت شکل گرفته و به پیروزی رسیده است، انقلاب افراد خاصی نیست و متعلق به همه ملت است، همانطور که بارها حضرت امام  (ره) تأکید داشتند این انقلاب را شخص خاصی بوجود نیاورده است و این پدیده‌ای است که همه مردم در آن شرکت کرده‌اند و می‌بایست تمام مردم در حفظ و نگهداری این انقلاب به ویژه با شرکت در راهپیمایی عظیم و گسترده 22 بهمن ماه و حضور در انتخابات مهم هفتم اسفند ماه 94 کوشا باشند.

رئیس دیوان عالی کشور تأکید کرد: می دانیم این پیروزی و این هدیه الهی، ثمره شرکت آحاد مردم جامعه است و با نثار خون انسان هایی که شهید و مجروح و جانباز شده‌اند به دست آمده است که هیچگاه نباید آن‌ها را فراموش کنیم و همواره پاسدار خون شهدا و قدردان رهبری حضرت امام خمینی ( ره )  و پیرو ولایت مطلقه فقیه باشیم.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *