معارفه دادستان تایباد و سرپرست دادسرای باخرز

10:59 - 20 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۲۸۳۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
دادستان جدید عمومی و انقلاب تایباد و سرپرست دادسرای شهرستان باخرز از توابع استان خراسان رضوی با حضور معاون قضایی رئیس کل این استان معارفه شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، در این جلسه که با حضور حجت الاسلام والمسلمین فروتنی معاون قضایی و جرایم خاص دادگستری این استان و جمعی از مردم و مسئولان شهرستانهای تایباد و باخرز برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین فروتنی با اشاره به ویژگیهای حضرت امام (ره) گفت: ظلم ستیزی یکی از مهمترین و بارزترین ویژگیهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بود که برگرفته از دستورات الهی بود و برهمین اساس قیام بزرگ مردم ایران با اتکال به خداوند متعال شکل گرفت و در سایه وحدت کلمه و پیروزی از ولی امر زمان به نتیجه رسید.

 وی نقش مردم در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را بسیار مهم دانست و افزود: تاریخ این مرز و بوم نشان می دهد که هرجا مردم حضور یافتند موفقیت های بزرگ در عرصه های مختلف تضمین شد و بدست آمد که از آن جمله حضور در صحنه های اجتماعی از جمله انتخابات را می توان مثال زد.

حجت الاسلام والمسلمین فروتنی با اشاره به اقدامات دادگستری خراسان رضوی در زمینه بسط و گسترش عدالت در جامعه گفت: تمامی تلاش خدمتگزاران مردم در دستگاه قضایی استان اجرای قانون و پیشگیری از وقوع جرایم و برخورد قاطعانه با مجرمین به ویژه جرایم خاص و خشن است و بحمدا... در این زمینه موفقیت های خوبی نیز بدست آمده است.

گفتنی است در این جلسات قاضی جلیلیان به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تایباد، قاضی شیری به عنوان سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان باخرز و قاضی شهباز دادستان پیشین تایباد و به عنوان بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب مشهد معرفی شدند.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *