راه اندازی مجتمع قضایی ویژه جرایم اقتصادی

19:20 - 18 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۲۰۷۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خسروی وفا گفت: راه اندازی مجتمع قضایی ویژه جرایم اقتصادی در دستور کار قرار گرفت.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری استان اصفهان، احمد خسروی وفا در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری با تاکید برراه اندازی مجتمع قضایی ویژه جرائم اقتصادی بیان کرد: خوشبختانه دادگستری استان اصفهان با درک آثار و تبعات منفی و مخرب بیکاری در جامعه، با نگرشی مثبت در جهت حل مشکلات اقتصادی استان ورود می کند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان کمک دستگاه قضایی استان به بخش اقتصاد و فعالان آنرا به معنای نادیده گرفتن قانون ندانست و تصریح کرد: قضات ملزم به اجرای قانون بوده و نگرش صحیح و تدبیر قضایی آنها در رسیدگی ها بهترین همکاری در حمایت قضایی از سرمایه گذار و بنگاه های اقتصادی خواهد بود.

وی در ادامه از فرهنگ به عنوان زیربنای اقتصاد نام برد و گفت: لازم است در اقتصاد به موضوع فرهنگ به صورت جدی توجه شود تا کمترین آسیب به این بخش وارد شود.
 
رئیس دستگاه قضایی استان در پایان به بازرگانان و فعالان اقتصادی توصیه کرد با در نظر داشتن آثار و تبعات انعقاد قراردادها، ‌ثبت شرکت ها و سایر امور مرتبط، از همراهی و بهره مندی از افراد آگاه به مسایل حقوقی در تنظیم این امور غافل نشوند.
 
شایان ذکر است رئیس کل دادگستری اصفهان به منظور حمایت از سرمایه گذاری و بهبود وضعیت کسب و کار، با توجه به قطب صنعتی بودن استان، راه اندازی و تأسیس مجتمع قضایی ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی را ضروری دانست و آنرا در دستور کار قرار داد.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *