رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ربودن 3 صیاد بوشهری هنوز محرز نشده است

11:38 - 18 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۱۸۲۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
حسن پور در ارتباط با جزئیات خبر ربودن سه صیاد بوشهری از سوی صیادان کویتی گفت: ربودن این صیادان برای دستگاه قضایی استان بوشهر هنوز محرز نشده است.
ربودن 3 صیاد بوشهری هنوز محرز نشده استعلی حسن پور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی در رابطه با ربودن سه صیاد بوشهری از سوی صیادان کویتی اظهارکرد: ربودن این صیادان برای دستگاه قضایی استان بوشهر هنوز محرز نشده است.

وی افزود: براساس گزارش دریابانی پرونده ای برای سه نفر دیگر از این صیادان درارتباط با صید بدون مجوز تشکیل شده و پرونده در حال بررسی است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان بوشهر درباره جزئیات ربودن سه صیاد دیگربوشهری نیز بیان کرد: بنا به اظهارات دیگر صیادان که شاهد ماجرا بوده اند، این درگیری به دلیل  نحوه و محل صید و ماهیگیری بین صیادان ایرانی و کویتی انجام شده است که پس از درگیری هنوز سرنوشت سه نفر از آنان نامعلوم است همچنین بنا براظهارات صیادان حاضر این سه نفر توسط صیادان کویتی ربوده شده اند.

وی درباره انتشار فیلم وعکس قطع انگشت صیادان بوشهری در فضای مجازی گفت: نمی توان به چنین فیلمی استناد کرد و موضوع برای تحقیقات بیشتر در دست بررسی است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز بوشهر اظهارکرد: پیگیری های لازم از سوی مراجع مربوطه برای احراز این موضوع در حال انجام است و اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می شود.







ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *