461 تئاتر خیابانی با موضوع قرآن و عترت در سال جاری برگزار شد

9:40 - 18 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۱۶۹۹
461 تئاتر خیابانی با موضوع قرآن و عترت و با رویکرد ترویج و استفاده از ظرفیت‌های هنری در انتقال معارف قرآنی امسال به همت معاونت قرآن و عترت ارشاد برگزار شد.
به گزارش گروه فرهنگی ، معاونت قرآن و عترت ارشاد در سال جاری اقدام به برنامه‌های مختلفی کرد که اجرای تئاترهای خیابانی با موضوعات قرآنی یکی از این برنامه‌ها بود.
 
امسال 461 تئاتر خیابانی با مضامین قرآن و عترت با رویکرد ترویج و استفاده از ظرفیت‌های هنری در انتقال معارف قرآنی برگزار شد. استان فارس با اجرای 45 تئاتر خیابانی بهترین رتبه را در میان استان‌های سراسر کشور به خود اختصاص داد.
 
استان‌های یزد و اصفهان به ترتیب  با 36 و 35 اجرای تئاتر خیابانی با هدف انتقال مفاهیم قرآنی و تاثیرگذاری بهره‌گیری از ظرفیت‌های هنری،  رتبه‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
 
استان‌های گیلان، قم و البرز هر کدام با اجرای 30 تئاتر خیابانی در میان استان‌های ممتاز قرار دارند و همچنین تعداد طرح‌های نمایشی ارسال شده به دبیرخانه‌های ادارات کل ارشاد استان‌ها در مجموع 127 طرح تئاتر خیابانی بود که با اجرای 461 تئاتر خیابانی، فضایی روحانی را در سطح شهرهای کشور ایجاد کردند.
 
انتهای پیام/
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *