ضرورت تلاش برای انتقال اهداف و آرمانهای شهدا به نسل جدید

14:05 - 15 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۰۸۲۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
سیاوش پور گفت: همه ما مكلفیم در مسیر شهدا و اهداف متعالی آنان از هیچ كوششی فروگذار نكنیم.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی دادگستری گیلان ، به مناسبت گرامیداشت دهه مبارك فجر احمد سیاوش پور رئیس كل دادگستری استان گیلان به همراه تنی چند از مسئولین قضایی این استان با چند تن از خانواده های شهدا و ایثارگران دادگستری دیدار كرد.

سیاوش پور در این دیدارهای صمیمانه ضمن تبریك ایام الله دهه مبارك فجرو فرا رسیدن سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران ، یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

رئیس شورای قضایی استان گیلان با اشاره به رشادت ها و فداكاریهای شهدا و ایثارگران در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی ابراز امیدواری كرد بتوانیم در مسیر شهدای عزیز و در راه اعتلای اسلام و انقلاب  گام برداریم.

این مقام ارشد قضایی استان گلستان با اشاره به مقام و جایگاه شهدا، احترام و قدردانی و قدرشناسی به خانواده شهید را جزء لاینفك وظایف همه مردم بالاخص مدیران ذكر كرد و بر حفظ حرمت و عرض ارادت  به خانواده های شهدا تاكید کرد.

سیاوش پور عزت و شرافت و كرامت نظام جمهوری اسلامی ایران را مرهون  ایثارگری شهدا و فداكاری ایثارگران و صبر و مقاومت خانواده های ایشان دانست و تصریح كرد: همه ما مكلفیم  در مسیر شهدا و اهداف متعالی آنان از هیچ كوششی فروگذار نكنیم. 

رئیس كل دادگستری استان گیلان در ادامه خانواده های معزز  شهدا و ایثارگران را زینت  و مایه افتخار دستگاه  قضایی برشمرد و ابراز داشت باید در انتقال اهداف و آرمانهای شهدا به نسل جدید تلاش كنیم .



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *