رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

توضیح حامد بهداد در مورد حضور نیافتن در برنامه شبکه 4

12:51 - 14 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۰۳۹۳
بازیگر سینما و تلویزیون گفت: مشکلی میان من و تلویزیون وجود ندارد.
به گزارش گروه فضای مجازی ، حامد بهداد درباره حواشی بوجود آمده برای او و رویا نونهالی بیان کرد: مشکلی بین من و صدا و سیما وجود ندارد، مصاحبه ما در برنامه سینمای ایران همزمان با مراسم تشریفات و فرش قرمز فیلم «نیمه شب اتفاق افتاد» در کاخ جشنواره بود که به همین علت نتوانستیم در آن برنامه حضور پیدا کنیم.

این هنرپیشه سینما و تلویریون درباره گمانه زنی افراد مبنی بر اینکه آیا وی به دریافت سیمرغ جشنواره نائل می شود؟ افزود: این پیش بینی درباره داوری، کودکانه و عجولانه است و من پاسخی برای این سوال ندارم.

وی ادامه داد: الان روز اول جشنواره است و فیلم های بهتری در راه هستند.

بهداد در خصوص صحبت هایی که در نشست خبری فیلمش درباره تلویزیون کرده است گفت: فکر می کنم فاصله ای که بین فیلم های وزارت ارشاد و تلویزیون افتاده است باعث فقدان رونق سینما می شود.
 
بهداد افزود: به نظر من هر چه شهر پر از مردم باشد و آنان مشارکت بیشتری در جامعه داشته باشند جامعه شادتری خواهیم داشت.

وی گفت: باید بین تلویزیون و وزارت ارشاد تعامل بوجود بیاید، این ها باید ضعف هایشان را شناسایی و آسیب شناسی کنند و سطح سلیقه تماشاگرانی را که کمتر دستشان به سینما می رسد بالا ببرند.

بهداد افزود: کارهایی که هنرمندان انجام می دهند وحرف هایی که می زنند اقدامات درجه یکی است، چرا فهم نمی شود چرا ما نمی توانیم با بقیه دیالوگ کنیم؟

وی گفت: با توجه به اینکه الان اوضاع دیپلماتیک در خارج از کشور و امنیت در داخل کشور خیلی خوب است چه می شود اگر این کارهایی که کاملا بی اساس است کنار برود و همه با هم یکپارچه شوند در نهایت شادی مردم بیشتر می شود.

صبح امروز در فضای مجازی خبر جلوگیری ناظر پخش شبکه چهار سیما از حضور حامد بهداد و رویا نونهالی در برنامه سینمای ایران این شبکه منتشر شده بود.

/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *