فعالیت بانوان ورزشکار ایرانی با حجاب اسلامی قهرمانانه است

12:50 - 14 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۰۳۸۵
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
مونیکا سیمونز، مربی تیم‌ملی تیر و کمان بانوان در کنار نیکولاویچ، سرمربی تیم ملی،مدتهاست هدایت ملی پوشان ایران را بر عهده دارد.
به گزارش ، سیمونز مدت زیادی نیست که در ایران به سر می برد اما در همین ایام کوتاه با ملی پوشان ارتباط خوبی برقرار کرده و در کنار سرمربی، در امر هدایت کمانداران فعال بوده است.

وی در خصوص  بانوان ملی پوشان ایرانی گفت: بانوان کماندار دارای معلولیت ایرانی بسیار مستعد هستند و در همین ایام کوتاه شاهد پیشرفت آنها بوده ام. همان طور که یک اسفنج خشک آب را تمام و کمال جذب می کند، ورزشکاران ایرانی نیز تمام نکات آموزشی را به خوبی فرا می گیرند و به کار می بندند.

سیمونز پیرامون فعالیت بانوان کماندار با حجاب اسلامی گفت: این اقدام واقعا قهرمانانه است. رشته تیر و کمان در زمره رشته هایی است که لباس ورزشکار به شدت در عملکرد آن تاثیر گذار است اما با این حال بانوان ایرانی نشان داده اند که با همین لباس و حجاب هم می توانند موفق و افتخار آفرین باشند.

مربی تیم ملی در ادامه تصریح کرد: از اینکه درایران هستم خوشحالم و هر بار پس از بازگشت به اوکراین مشتاقانه منتظر بازگشت و کار کردن با کمانداران هستم. مردم ایران بسیار مهمان نواز هستند و به بانوان احترام زیادی می گذارند.

وی در پایان افزود: در فرصتی که ایران بودم، تلاش کردم با فرهنگ این کشور بیشتر آشنا شوم و از اماکن دیدنی هم کم و بیش بازدید داشتم. فکر می کنم یکی از ویژگی های ایرانی ها تبحرشان در رانندگی و استفاده از شیوه های عجیب باشد!

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *