از آغاز رفتار پوپولیستی انتخاباتی تا تهیه سی‌دی‌های تخریبی و سوالی در مورد صاحب کشور!

12:19 - 14 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۰۱۳۲
23روز به برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری زمان باقی مانده و اقدامات پایانی برای تعیین کاندیداهای نهایی این انتخابات و احراز صلاحیت‌ آن‌ها در جریان است.
بسته انتخاباتی/منتشر نشود-گروه سیاسی:23روز به برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری زمان باقی مانده و اقدامات پایانی برای تعیین کاندیداهای نهایی این انتخابات و احراز صلاحیت‌ آن‌ها در جریان است.

خوانندگان محترم هر روز می‌توانند با خواندن بسته انتخاباتی میزان از حواشی انتخابات پیش‌رو مطلع شوند.

نهایی شدن اسامی 29 نفر از اصولگرایان برای فهرست تهران

یک سایت خبری به نقل از یک عضو شورای مرکزی اصولگرایان نوشت: نام 29 نفر از فهرست 30 نفره اصولگریان برای حوزه انتخابیه تهران، نهایی شده است و تا چهارشنبه شب کل این فهرست نهایی می‌شود البته بنا نیست فعلا این فهرست اعلام رسانه‌ای شود.

رفتار پوپولیستی هاشمی و سبدرای حسن آقا

محمدعلی ابطحی رئیس دفتر و معاون رئیس دولت اصلاحات با اشاره به هجمه هاشمی رفسنجانی به شورای نگهبان که بهانه عدم احراز صلاحیت حسن خمینی انجام شده است، نوشت: انتقاد تند آقای هاشمی رفسنجانی از شورای نگهبان را در این روزها اصلا نمی‌فهمم.وی در ادامه نوشته است: می‌شد هرگونه نقدی را پس از پایان وقت رسمی اعتراضات و پاسخ شورای نگهبان انجام داد. درست در اوج رایزنی ها و گفتگوها و نیاز به همدلی برای ساخت آینده ای بهتر و علاقه بسیاری به حضور حسن آقای خمینی و دیگران در خبرگان و مجلس، این هجوم تند و بی مقدمه تنها می تواند به زیان رد صلاحیت شدگان باشد. این چیزی نیست که آقای هاشمی سیاستمدار نداند. البته این رفتار در چارچوب پوپولیستی جواب می‌دهد که آرای شخصیت های محبوبی مثل حسن آقا را به سبد رای آقای هاشمی سوق دهد.

کدام نمایندگان در آخرین جلسه پارلمان فیلم انتخاباتی خود را ساختند؟

رسانه ها نوشتند: دیروز در جریان جلسه علنی مجلس برخی نمایندگان اکیپ‌هایی تصویربرداری را به همراه خود آورده بودند تا در آخرین جلسه علنی پارلمان فیلم تبلیغات انتخاباتی خود را هم بسازند؛
رسول خضری (نماینده سردشت و پیرانشهر)، سیدحسین دهدشتی (نماینده آبادان)، مصطفی افضلی‌فرد (نماینده اردبیل)، رجب رحمانی (نماینده تاکستان)، سیدمرتضی حسینی (نماینده قزوین)، محمدعلی پورمحتار (نماینده بهار و کبودرآهنگ)، بهروز نعمتی (نماینده اسدآباد)، سیدناصر موسوی لارگانی (نماینده فاورجان) و محمد اسماعیل‌نیا (نماینده کاشمر) از جمله نمایندگانی بودند که فیلم‌های تبلیغاتیشان در آخرین نشست پارلمان ضبط شد و سایر نمایندگان برای توصیف عملکرد آنها مقابل دوربین‌ رفتند.

شورای نگهبان از آب هم پاک‌تر است

جعفر شجونی عضو جامعه روحانیت مبارز به یکی از سایت‌های خبری گفت: شورای نگهبان به نوه امام اهانت نکرده است. به او گفته‌اند حالا که در انتخابات خبرگان نام نویسی کرده‌اید، بیایید و امتحان بدهید. آیا این توهین است؟ نمی‌شود امتحان را به خانه سید حسن برد، او باید بیاید و امتحان بدهد.وی با بیان اینکه سید حسن خمینی برای ما بسیار محترم است افزود: من خودم با یکی از اعضای شورای نگهبان صحبت کردم و او گفت که به سید حسن زنگ زده‌اند و نوه امام را به امتحان دعوت کرده‌اند ولی سید حسن نیامده است.عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: شورای نگهبان از آب هم پاک تر است. اعضای این شورا امام و خاندان او را دوست دارند و به آنها احترام می‌گذارند.نماینده مردم کرج در اولین دوره مجلس شورای افزود: ما مدیون حضرت نوح هستیم که ما را درکشتی نجات قرار داد و نگذاشت نسل انسان غرق شود اما آیا ما مدیون پسر نوح هم هستیم؟ او چون پسر نوح است هیچ منتی به ما ندارد.

تهیه سی‌دی‌های تخریبی برای ایام انتخابات

سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات در جمع مردم اسلام‌شهر در مسجد المهدی (عج) گفته: ما اطلاع داریم که چه تعداد سی‌دی غیراخلاقی انتخاباتی از سوی چه کسانی عرضه می‌شوند. ما می‌دانیم فقط برای تهمت زدن و افترا از سوی برخی افراد در یک مورد بالغ بر 5 میلیون سی‌دی‌ غیرواقعی و سرشار از تهمت و افترا تهیه شده تا در دوران انتخابات توزیع شود و این یک هشدار است و باید متخلفین برخورد شدید قانونی خواهد شد.

غرضی: هاشمی کشور را مال خود می‌داند


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *