تأثیر مثبت اقدامات پیشگیرانه دستگاه قضایی در فرآیند برگزاری انتخابات

10:40 - 11 بهمن 1394
کد خبر: ۱۲۸۷۳۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
در جلسه شورای معاونین دادگستری خراسان رضوی بر تأثیر مثبت اقدامات پیشگیرانه دستگاه قضایی در فرایند برگزاری انتخابات تاکید شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، در جلسه شورای معاونین دادگستری بر تأثیر مثبت اقدامات پیشگیرانه دستگاه قضایی در فرایند برگزاری انتخابات تأکید شد.

برپایه این گزارش رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در جلسه شورای معاونین ضمن تبریک ایام ا... دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی گفت: یکی از کارهای جدی دشمن این است که نظام مقدس جمهوری اسلامی اهداف اصلی خود را فراموش کند. 

حجت الاسلام والمسلمین مظفری افزود: اقتدار حاکمیت توأم با عملکرد مثبت دستگاه قضایی می باشد. وی گفت: از کسانی که در تعقیب ، کشف و صدور احکام کیفری متهم و در جرایم خاص موفق عمل کرده اند و از دادستانهای شهرستانهای استان که احکام الهی را به موقع به اجرا گذاشتند، تقدیر می نمایم.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات آینده گفت: انتخابات مهمی را پیش رو داریم و با شناختی که از مردم داریم انتخابات با شرایط بسیار مطلوبی سپری خواهد شد و هیچ دغدغه و نگرانی از ناحیه مردم وجود ندارد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی خاطر نشان کرد: آمار تشکیل پرونده ها از یک جهت موجبات خوشحالی را فراهم می کند چرا که از این منظر دستگاه قضایی ملجأ و پناهگاه افراد ستمدیده است و از طرفی فراوانی آن نگران کننده است که باید تدابیر شایسته و مناسب را پیرامون آن آغاز کرد. البته یکی از دلایل فراوانی، نوع نگاه مثبت مردم به دستگاه قضایی و امیدواری است که بین مردم ایجاد شده است.

وی افزود: جرایم رایانه ای که از یکی جرایم جدید است بجای آنکه از این تکنولوژی در جهت مثبت استفاده شود بعضاً در جهت منفی استفاده می کنند، البته انشاء الله در حد مقدورات، فضای مجازی بویژه در بحث انتخابات رصد خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *