ارجاع پرونده متهمان بیمارستان خمینی شهر به دادگاه تجدیدنظر

10:49 - 11 بهمن 1394
کد خبر: ۱۲۸۷۲۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خسروی وفا از ارجاع پرونده متهمان بیمارستان خمینی شهر به دادگاه تجدیدنظر خبرداد.
ارجاع پرونده متهمان بیمارستان خمینی شهر به دادگاه تجدید نظر«احمد خسروی وفا» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی با اشاره به ارجاع پرونده متهمان بیمارستان خمینی شهر به دادگاه تجدید نظر بیان کرد: با توجه به اعتراض محکوم علیهم و منقضی شدن فرصت قانونی پرونده امروز به دادگاه تجدید نظر جهت رسیدگی ارجاع خواهد شد.

اواسط آذرماه سال جاری بود که کادر درمان بیمارستان اشرفی اصفهانی خمینی شهر از توابع استان اصفهان، به دلیل عدم بضاعت مالی خانواده یک بیمار خردسال، بخیه چانه پسری چهار ساله را شکافتند و او را با چانه شکافته شده و خونین روانه خانه کردند.

پس از این حادثه رئیس کل دادگستری اصفهان از احضار پزشک و پرستار متخلف که به کشیدن بخیه یک پسر بچه اقدام کرده بودند به دادگستری اصفهان خبرداد. (مشروح این خبر را اینجا بخوانید)

دستگاه قضایی استان اصفهان با دقت و سرعت این پرونده را مورد رسیدگی قرار داد و در تاریخ 23 آذرماه کیفرخواست متهمان این پرونده صادر شد. (مشروح این خبر را اینجا بخوانید)

در نهایت 5 دی ماه حکم متهمان این پرونده صادر شد. (مشروح این خبر را اینجا بخوانید)

پس از آن بود که برخی رسانه نسبت به انتشار جزئیات حکم اقدام کردند که رئیس کل دادگستری اصفهان در پاسخ به این اقدام عنوان کرد که حکم پرونده متهمان بیمارستان خمینی شهر قطعی نیست و اقدام رسانه‌ها در خصوص انتشار جزئیات حکم خلاف قانون است. (مشروح این خبر را اینجا بخوانید)

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *