تاسیس سمن‌ها در راستای پیشگیری از وقوع جرم

2:30 - 11 بهمن 1394
کد خبر: ۱۲۸۴۹۲
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
کارگاه‌ آموزشی پیشگیری از اعتیاد با هدف تاسیس سمن‌ها در راستای پیشگیری از وقوع جرم در استان مرکزی برگزار شد.
تاسیس سمن‌ها در راستای پیشگیری از وقوع جرمبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، کارگاه آموزشی در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و با موضوع پیشگیری از اعتیاد با مشارکت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان مرکزی و خانه سازمان های غیردولتی استان مرکزی برگزار شد.
 
در این کارگاه آموزشی که با حضور امیر رضا معصومی مدیر اداره فرهنگی معاونت اجتماعی و سیاوش آقاخانی مدیر عامل خانه سازمان های غیر دولتی با  به مباحثی از جمله ماهیت اعتیاد،  تعاریف و اصطلاحات اعتیاد، انواع مواد مخدر پرداخته شد.

در این کارگاه بیان شد اعتیاد نه فقط در امر مواد مخدر بلکه در همه موارد در جامعه به گونه ای مخل آسایش شده است  و از طرفی اعتیاد به فناوری جدید و فضای مجازی نیز از عوامل مخرب در جامعه حال حاضر است.

معصومی مدیر اداره فرهنگی معاونت اجتماعی در این رابطه گفت: طی مصوباتی که در جلسات مشترک با خانه سازمان های غیر دولتی داشته ایم مقرر گردیده طبق برنامه های ارسالی از سوی معاونت قوه قضائیه نسبت به تاسیس سمن های در راستای پیشگیری از وقوع جرم و آموزش سمن های فعال اقدامات لازم صورت پذیرد.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به نقش بسیار مهم سمن ها در امر پیشگیری از آسیب و جرم و تاثیر آن بر جامعه و تاکیدات معاونت اجتماعی قوه قضائیه، اداره فرهنگی، از برگزاری کارگاه‌های آموزشی با موضوعات مرتبط در آینده خبر داد.
 
انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *