آخرین جزئیات انتقال نمایشگاه کتاب تهران به شهر آفتاب

8:27 - 10 بهمن 1394
کد خبر: ۱۲۸۱۳۲
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
سخنگوی شورای سیاستگذاری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از آخرین جزئیات انتقال نمایشگاه کتاب به شهر آفتاب گفت.
آخرین جزئیات انتقال نمایشگاه کتاب تهران به شهر آفتاب

علی‌اکبر اشعری سخنگوی شورای سیاستگذاری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفت و گو با خبرنگار ادبیات در خصوص آخرین جزییات انتقال نمایشگاه کتاب به شهر آفتاب گفت: گروه کارشناسی و مدیریتی معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد از شهر آفتاب دوبار بازدید کردند و فهرستی از نواقصی را که برای آماده‌سازی این مکان می‌بایست برطرف شود، تهیه کردند و به محمد باقر قالیباف ،شهردار تهران دادند.

وی در ادامه افزود: شهردار تهران ،محمد باقر قالیباف قول داد که همه این اشکالات را از جمله خط مترو  و سایر موارد مربوط به خود شهر آفتاب را هم تا قبل از شروع نمایشگاه، رفع خواهند کرد.

اشعری خاطر نشان کرد: اعضای شورای سیاستگذاری برای جذب کمک‌های وزارت راه و شهرسازی جهت کمک به شهرداری برای تکمیل پروژه شهر آفتاب، وزارت نیرو برای تامین زیرساخت‌های مربوط به آب و برق و از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای تکمیل زیرساخت‌های مخابراتی و ارتباطی و وعده وزیر ارشاد برای پیگیری این مطالبات در هیئت دولت تلاش می کنند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *