اسامی متخلفان پرونده فساد در فوتبال تاکنون به قوه قضائیه ارسال نشده است

13:15 - 09 بهمن 1394
کد خبر: ۱۲۷۹۶۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
پورمختار با بیان اینکه اسامی متخلفان پرونده فساد در فوتبال تاکنون به قوه قضائیه ارسال نشده است، گفت: اسامی تعدادی از افراد به قوه قضائیه ارسال می شود و با پرونده افراد دیگر با عنوان تخلفات اداری برخورد خواهد شد.
«محمدعلی پورمختار» در گفت وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی میزان در رابطه با پرونده فساد در فوتبال و ارائه اسامی 18 نفر از متخلفان عمده پرونده فساد در فوتبال به قوه قضائیه نیز گفت: اسامی متخلفان به قوه قضائیه ارسال نشده است؛ البته اسامی افرادی مطرح است و اینکه پرونده تمامی این افراد به قوه قضائیه ارسال شود، اینگونه نیست.

رئیس کمیسیون اصل نود با بیان اینکه براساس نوع تخلفات انجام شده عمل خواهیم کرد، افزود: اسامی تعدادی از افراد به قوه قضائیه ارسال می شود، با پرونده افراد دیگر با عنوان تخلفات اداری برخورد خواهد شد .

وی اضافه کرد: در بخش دیگررسیدگی به این پرونده ها بحث جایگزینی و عزل نیز مطرح است ولذا دراین خصوص تصمیمی گرفته نشده است و اقدامی هم برای ارسال پرونده های فساد فوتبال به قوه قضائیه صورت نگرفته است.

پیش از این سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در گفت و گو با یکی از خبرگزاری ها از ارسال اسامی 18 متخلف فوتبالی به قوه قضائیه خبر داده بود و گفته بود نام‌هایی از وزارت ورزش و جوانان، ارکان فدراسیون فوتبال، رؤسای باشگاه‌ها و کمیته استیناف در میان ۱۸ اسم اعلام‌شده به قوه قضائیه در جریان پرونده فساد در فوتبال وجود دارد.

نیز در حال پیگیری پرونده فساد در فوتبال از منابع قضایی است تا آخرین وضعیت این پرونده مشخص شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *