تعیین تکلیف فضاهایی که آموزش و پرورش توان ساخت آن‌ها را ندارد

21:20 - 08 بهمن 1394
کد خبر: ۱۲۷۷۷۱
دسته بندی: جامعه ، عمومی
رئیس سازمان مدارس غیردولتی، مشارکت‌های مردمی و خانواده وزارت آموزش و پرورش از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری وزارت آموزش و پرورش با وزارت مسکن و شهرسازی خبر داد.
به گزارش گروه جامعه ، رئیس سازمان مدارس غیردولتی، مشارکت‌های مردمی و خانواده وزارت آموزش و پرورش از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری وزارت آموزش و پرورش با وزارت مسکن و شهرسازی خبر داد و گفت: در این تفاهم‌نامه فضا برای توسعه فضاهای آموزشی دیده شده و بخش هایی که آموزش و پرورش توان ساخت آن را ندارد با شرایط خوب به بخش های غیردولتی واجد شرایط داده می‌شود.
 
بنابراین گزارش،عصر روز گذشته مرضیه گرد در گردهمایی استانی اعضای شوراهای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان کردستان گفت: برای توجه به امر آموزش نیاز به ایجاد فضاهای آموزشی در سطح کشور خواهیم بود و باید در هرجا که لازم است فضای آموزشی را توسعه و گسترش بدهیم.

 وی همچنین یادآور شد: اگر بخواهیم کشوری دارای اقتصاد، امنیت خوب و فرهنگ پیشرفته داشته باشیم باید به مقوله آموزش توجه ویژه کنیم.
 
گرد با اشاره به فرجام رسیدن برجام، اظهار کرد: امید است که بتوانیم با تعامل لازم بتوانیم از ظرفیت های سایر کشورها هم در حوزه آموزش استفاده کرد.
 
رئیس سازمان مدارس غیردولتی، مشارکت‌های مردمی و خانواده وزارت آموزش و پرورش بر توسعه امر مدرسه‌داری و مدرسه‌سازی تاکید کرد و افزود: این مهم نیازمند مشارکت مردم و همچنین کمک خیرخواهانه خیرین است که باید از توان این عزیزان بهره برد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *