بنای ضدیت و رقابت با دولت را در انتخابات نداریم/ آنچه در توان داریم باید برای پیروزی اصولگرایان بگذاریم

19:58 - 07 بهمن 1394
کد خبر: ۱۲۷۵۴۶
سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گفت: اصولگرایان بنای ضدیت و رقابت با دولت در انتخابات پیش را ندارند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ، غلامعلی حداد عادل در نشست کانون اعضا و طرفداران حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه ما از نسلی هستیم که با شروع نهضت انقلابی در سال 41 قدم به عرصه فعالیت های سیاسی و اجتماعی گذاشته ایم، اظهار کرد: امام خمینی از زمانی که انقلاب را آغاز کرد، جمعیتی همراهی با وی را شروع کردند و در حال حاضر هم این تشکل همراه و پیرو انقلاب و ولایت هستند لذا باید از خدمات حزب موتلفه تشکر ویژه ای شود.

وی افزود: انتخابات یک فصل رویش است برای اینکه ملت خودآگاهی پیدا کنند.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان تاکید کرد: ما باید از فرصت انتخابات استفاده کنیم، زیرا این موقعیت یکی از ابزارهایی است که غربی ها از آن برای سوء استفاده، استفاده می کنند، لذا برخلاف آنچه این کشورها نسبت به روند دموکراسی در ایران انتقاد دارند مردم باید در انتخابات حضور چشمگیری پیدا کنند.

وی تاکید کرد: دموکراسی به معنای واقعی در کشورهای غربی وجود ندارد و آنها تنها شعار می دهند.

حداد عادل ابا بیان اینکه ورودمان به انتخابات را یک وظیفه ملی می دانیم لذا هرچه انتخابات بهتر برگزار شود این حضور سبب خواهد شد پایه های نظام محکمتر شود، اظهار کرد: امیدواریم انتخابات پیش رو پرشور و جدی و با حضور اکثریت مردم برگزار شود.

وی با بیان اینکه کوشش هایی که از 2 سال پیش از سوی اصولگرایان صورت گرفته امروز به نتیجه رسیده است، گفت: برخلاف انتظار خیلی ها اصولگراها توانستند ائتلاف بزرگی را شکل بدهند.

حدادعادل تاکید کرد: شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان با 22 عضو به ریاست آیت الله موحدی کرمانی شکل گرفته است و امروز فعالیت های مثمر ثمری دارد.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان تصریح کرد: در این چند سال اخیر اصولگرایان به شعبات مختلف تقسیم شدند، اما امروز به نتیجه رسیدند و تصمیم گرفتند با صداقت اصولگرایی در انتخابات به صورت یکدست شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه به لیست نهایی شورای ائتلاف اصولگرایان برای انتخابات مجلس دهم نزدیک شده ایم تصریح کرد: تا کنون 7 جلسه تشکیل داده ایم و تا به امروز هیچ حزبی خواهان سهم خواهی نشده و همه بر وحدت تاکید دارند و قدم هایی برای تهیه فهرست جامع و انقلابی و کارآمد صورت گرفته است.

حداد عادل اظهار کرد: انشاالله تا هفته آینده فهرست نهایی می شود و ما آن را اعلام خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه ما دنبال سهم خواهی بر سر کرسی های مجلس نیستیم گفت: آنچه در توان داریم باید برای پیروزی اصولگرایان بگذاریم.

وی افزود: نگرانی هایی که ما داریم و انگیزه اصلی ما برای ورود به انتخابات به این دلیل است که انگیزه ای را که مردم در 9 دی 88 داشتند و به خیابان ها ریختند فراموش نکنیم و بگوییم ما از آن مردم هستیم و مسئله ما نیز همان است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه لازم است که حوادث تیر ماه 78 را به یاد داشته باشیم و بدانیم چه کسانی آن حرکت را ایجاد کردند گفت: چه شد که برخی در فتنه 88 بر تابلوی جمهوری اسلامی خط بطلان کشیدند و علی رغم تاکیدات رهبری خلاف نظام عمل کردند.

وی تصریح کرد: بارها ما حس میکنیم که جریانی در کشور بعد از ارتحال امام وجود داشته که از آرمان امام یعنی حکومت اسلامی فاصله گرفته اند.

وی افزود: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در سال 88 در توقف اردوکشی های خیابانی متاسفانه این جریانات سکوت نکردند و دوباره در روز قدس در حالی که آب میخوردند و سیگار می کشیدند شعار نه غزه نه لبنان را سر دادند.

حداد عادل با بیان اینکه سران فتنه باید از این افراد برائت می جستند اظهار کرد: ما با ولایت فقیه می توانیم مستحکم باشیم، از این رو حرکت در این مسیر را واجب می دانیم.

وی با اشاره به اینکه مسائلی همچون اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی که مدنظر رهبری است باید از سوی ما رعایت شود تاکید کرد: بنا نداریم در انتخابات با دولت ضدیت و رقابت کنیم بلکه بنای ما از حضور در انتخابات حرکت در مسیر نظام است.

وی در پایان تصریح کرد: با وحدتی که حاصل شده است، امیدواریم پیش خدا عذری نداشته باشیم و بتوانیم فهرستی قابل دفاع و موجه ارائه دهیم.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *