خودرو BYD S6، در نمایشگاه خودرو کرمان رونمایی شد + تصاویر/قیمت

10:14 - 07 بهمن 1394
کد خبر: ۱۲۷۲۲۱
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
شرکت خودروسازی کارمانیا؛ نماینده رسمی شرکت خودروسازی BYD در ایران، طی مراسمی از خودرو S6 در ششمین نمایشگاه خودرو کرمان رونمایی کرد.
به گزارش ، خودروی شاسی‌بلند BYD-S6 محصول متفاوتی است که افتخارات متعددی را برای بی‌وای‌دی به ارمغان آورده است. از جمله فروش 15 هزار دستگاه از این مدل ظرف مدت تنها هشت ماه در چین، باعث شد این مدل، رتبه نخست در سرعت و میزان رشد فروش در جدول‌ آمارهای رسمی بازار خودروی چین را در کلاس شاسی‌بلند (SUV)، به خود اختصاص دهد. این خودروی شاسی‌بلند شهری و میان‌سایز که در نخستین سال ورودش به بازار عنوان SUV سال چین را نیز به‌دست آورد، اولین خودروی شاسی‌بلند چینی است که توانسته در آزمایش‌های فنی و ایمنی مؤسسه C-NCAP پنج ستاره کامل را دریافت کند.
 
S6 از پیشرانه 2.4 لیتری 160 اسب‌بخاری بهره می‌برد و انتقال قدرت نیز بر عهده یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک دو‌کلاچه است. همچنین دارای امکانات فراوانی از جمله تنظیم برقی صندلی‌ها ، ورود بدون کلید (Keyless)، جی چی اس سازگار با نقشه ایران ، نمایشگر 7 اینچی ، سیستم صوتی با 9 بلندگو ، کروز کنترل ، سنسور‌های پارک عقب و جلو ، 6 کیسه هوا و ...
 
قیمت این خودرو از سوی شرکت کارمانیا 92 میلیون تومان تعیین شده است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *