رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سومین نمایشگاه کود و سم امروز برگزار می شود

10:00 - 06 بهمن 1394
کد خبر: ۱۲۶۷۸۴
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
سومین نمایشگاه کود و سم با حضور معاونان زراعت و باغبانی وزیر جهاد کشاورزی و با شعار «نهاده با کیفیت کشاورزی پایدار» از امروز تا نهم بهمن در بوستان گفتگو برگزار می شود.
به گزارش گ؛ سید مهدی حسینی یزدی با اشاره به اینکه تولیدکنندگان و واردکنندگان کود، سم و بذر جدیدترین محصولات را درفضایی رقابتی به بازدیدکنندگان و فعالان عرصه کشاورزی عرضه می‌کنند افزود: سومین نمایشگاه کود وسم در 92 غرفه با حضور 33 تولید کننده، 61 وارد کننده کود، 40 تولید کننده سم، 37 وارد کننده سم، دو تولید کننده کود بیولوژیک، 10 واردکننده کود بیولوژیک، 6 تولید کننده بذر داخلی، 22 وارد کننده بذر، یک تولید کننده ابزار و تجهیزات، 17 وارد کننده ابزار بیش از 6 هزار محصول را عرضه می‌کنند.
 
وی گفت: در نمایشگاه امسال 500 کارشناس برای پاسخگویی به بازدیدکنندگان بویژه کشاورزان درباره زمان وچگونگی مصرف بهینه کود، سم و بذر حضور دارند.
 
رئیس انجمن واردکنندگان و تولیدکنندگان کود وسم ایران افزود: در سومین نمایشگاه کود و سم 400 شرکت تولید کننده و وارد کننده بذر هیبرید سبزی و صیفی حضور دارند.  
 
حسینی یزدی گفت: شرکتهای تولیدکننده و وارد کننده بذر بهتری و با کیفیت‌تری بذرهای هیبرید ویژه کشت گلخانه را به بازدیدکنندگان معرفی و عرضه می‌کنند.
 
وی افزود: در این نمایشگاه تازه‌ترین محصولات معرفی می‌شود و فقط در قالب قرارداد محصولات عرضه خواهد شد.
 
رئیس انجمن واردکنندگان و تولیدکنندگان کود و سم ایران گفت: تمام شرکتهای حاضر در نمایشگاه گواهی تایید کیفیت با محتوا را از موسسه تحقیقات خاک و آب وزارت جهاد کشاورزی دریافت کردند و محصولاتی که عرضه می‌کنند مجوز تایید کیفی دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *