صدور حکم محرومیت برای لیبروی لیگ برتر والیبال

8:44 - 06 بهمن 1394
کد خبر: ۱۲۶۷۱۰
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
کمیته انضباطی فدراسیون والیبال یکی از بازیکنان لیبرو و باتجربه لیگ برتر را به دو جلسه محرومیت قطعی از همراهی تیمش محکوم کرد.
به گزارش ، جلسه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال برای بررسی حاشیه‌های ایجاد شده از سوی احسن‌الله شیرکوند در دیدار تیم‌های بانک سرمایه و متین صالحین ورامین تشکیل شد.

دعوت شدگان به این نشست از جمله احسن‌الله شیرکوند، سرمربی و سرپرست تیم متین صالحین ورامین توضیحاتی ارائه کردند و از سوی اعضای کمیته انضباطی نیز تذکرات لازم به شیرکوند داده شد.

در پایان کمیته انضباطی پس از مشورت با اعضا، رأی زیر را برای لیبروی تیم متین صالحین ورامین صادر کرد:
 
"نظر به اینکه احسن‌الله شیرکوند بازیکن تیم متین صالحین ورامین حین مسابقه به سمت دو نفر از تماشاگران تیم بانک سرمایه رفته به ایشان اعتراض کرده، همچنین با سرمربی تیم مقابل بحث و جدل کرده است و نظر به اینکه مصاحبه ایشان مخالف مقررات آئین‌نامه سازمان لیگ و توهین به برخی مسئولین فدراسیون تلقی شده است، با استناد به بندهای 38 و  2 - 39 از ماده 10 آئین‌نامه انضباطی فدراسیون والیبال و با توجه به سابقه قبلی، نامبرده به 2 جلسه محرومیت قطعی از حضور در لیگ برتر سال 1394 والیبال محکوم می‌شود. بدیهی است با امعان‌نظر به اینکه نامبرده پس از بازی با تیم سرمایه از سوی رئیس سازمان لیگ تا اطلاع ثانوی محروم شده بود، دو جلسه محرومیت شیرکوند از آن زمان احتساب می‌شود."
 
انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *