سیچلو تا آغاز پلی‌آف به تهران می‌آید/ یک گزینه آرژانتینی در راه است

16:45 - 05 بهمن 1394
کد خبر: ۱۲۶۶۱۲
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
دبیرکل فدراسیون والیبال گفت: خوان سیچلو مربی تیم ملی قبل از آغاز مرحله پلی‌آف لیگ برتر به تهران می آید.
به گزارش ، محمود افشاردوست با اشاره به اینکه سیچلو در حال حاضر در قطر بسر می برد و کارهای تسویه حساب با فدراسیون والیبال این کشور را انجام می دهد گفت: کار تسویه حساب مربیان خارجی شاغل در قطر کمی طولانی است زیرا باید با چند نهاد و سازمان تسویه حساب کنند. وی در حال حاضر برای تسویه حساب و بستن حساب های شخصی و کاری خود در قطر به سر می برد.

دبیرکل فدراسیون والیبال درباره آخرین وضعیت جذب مربی خارجی برای تیم های پایه بانوان گفت: چند گزینه برای همکاری در این زمینه پیشنهاد شده بود که با یک آرژانتینی به توافق اولیه رسیدیم و قرار است رونوشت گذرنامه خود را برای صدور ویزا به فدراسیون ارسال کند.

وی با بیان اینکه این مربی سابقه کار در تیم های پایه، باشگاهی زنان و حتی کمک مربی تیم های باشگاهی مردان آرژانتین را در پرونده کاری خود دارد، افزود: هدف نخست فدراسیون والیبال استفاده از توانایی این مربی برای اصلاح تکنیک بازیکنان دختر 12 تا 15 سال ایران است.

افشاردوست تصریح کرد: در صورت رضایت از عملکرد این مربی آرژانتینی در والیبال بانوان کشورمان و فراهم بودن شرایط همکاری، در نهایت برای استفاده از این مربی در تیم ملی زنان تصمیم گیری خواهد شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *