رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

راه‌اندازی شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در دادگستری اهر

21:30 - 02 بهمن 1394
کد خبر: ۱۲۵۱۳۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
رئیس دادگستری شهرستان اهر از راه‌اندازی شعبه ویژه در دادسرا و دادگاه این حوزه قضایی برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی خبر داد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان اهر، حجت‌الاسلام محمدعلی در جلسه ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی، عمل به منویات مقام معظم رهبری برای زمینه‌سازی برای حضور حداکثری مردم را وظیفه همه دست‌اندرکاران امر انتخابات برشمرد و بر تلاش مضاعف علاقمندان نظام و انقلاب برای تحقق فرمایشات معظم له در این خصوص تأکید کرد.

وی با اشاره به تلاش دشمنان نظام و انقلاب برای ایجاد تفرقه در صفوف به هم پیوسته علاقه‌مندان حریم ولایت و انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: قطعاً دشمنان و در رأس آن استکبار جهانی این آرزو را به گور خواهند برد زیرا ملت ایران با تبعیت از ولایت، همیشه در صحنه بوده و این بار نیز با شکوه‌تر از گذشته در صحنه انتخابات حضور پرشور خواهند داشت.

رئیس ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی بر حفظ بی‌طرفی تمام ادارات و نهادها و پرهیز از هرگونه تبلیغات علیه و له تأکید کرد و افزود: با خاطیان و هر مسئول و شخصی که این موازین را رعایت نکند برخورد جدی می‌شود.

نظری گفت: همه ما در برابر قانون یکسان هستیم و هیچ کاندیدایی بر کاندیدای دیگری ارجحیت ندارد و ملاک و معیار همه ما قانون بوده و باید همه ما به قانون احترام گذاشته و خود را مکلف به اجرای آن کنیم.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *