تشییع باشکوه شهدای گمنام بی‌نظیرترین حماسه‌ مردمی در شیراز بود

9:54 - 02 بهمن 1394
کد خبر: ۱۲۴۹۱۰
عضو هیئت رئیسه و نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از حضور حماسی مردم سرافراز، متدین، ولایت مدار و همیشه در تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام گفت: تشییع باشکوه شهدای گمنام بی‌نظیرترین حماسه‌ مردمی در شیراز بود.
به گزارش گروه فضای مجازی ، سیداحمدرضا دستغیب اظهار داشت: حضور با شکوه و پر شور مردم شیراز در تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام، از هر تفکر و عقیده  بار دیگر یکی از بی‌نظیرترین حماسه‌های مردمی را در سومین حرم اهل‌بیت (ع) خلق کرد.

تشییع باشکوه شهدای گمنام بی‌نظیرترین حماسه‌ مردمی در شیراز بود

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حضور پرشور مردم در تشییع شهدای گمنام، نشان داد که تعبیر مقام معظم رهبری در مورد در قله بودن شهر شهیدپرور شیراز و استان فارس چقدر برازنده مردان و زنان این سرزمین است.

عضوکمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکم بهمن‌ماه 94 شهروندان بصیر شیرازی، با حضور منسجم در تشییع لاله‌های گمنام دفاع مقدس که روزی برای آسایش و امنیت این مرزو بوم از جان٬ نام و نشان خود گذاشتند، جواب معنادار به آنهایی دادند که فکر خام نفوذ را در سر می پرورانند و به اثبات رساندند که شور و شوق انقلابیشان نه تنها کمتر نشده بلکه روز به روز  افزایش یافته است.

دستغیب گفت: ضمن درود به پیشگاه شهیدان والا مقام، به‌ویژه 94 لاله گمنام میهمان شهر حضرت‌احمد ابن‌موسی(ع)، بر خود لازم می‌دانم از حضور حماسی و شرافتمندانه تک تک شهروندان شیرازی و نقاط مختلف استان فارس در مراسم تشییع کاروان شاهدان بصیر شهدای گمنام قدردانی کنم.

/انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *