خانلو به مرحله نیمه نهایی تنیس سطح 2 آسیا رسید

12:54 - 01 بهمن 1394
کد خبر: ۱۲۴۷۳۵
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
تنیسور بانوی کشورمان موفق به صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت های سطح 2 آسیا شد.
به گزارش و به نقل از سایت فدراسیون تنیس، رقابت‌های تنیس سطح 2 آسیا در بانکوک پایتخت تایلند پیگیری شد و نمایندگان کشورمان در 2 بخش دختران و پسران به مصاف یکدیگر رفتند.

* در مرحله یک چهارم نهایی بخش دختران، مهتا خانلو با نتیجه (2-6 و 1-6 ) از سد نماینده تاجیکستان عبور کرد تا در مرحله نیمه نهایی بازی‌ها به مصاف تنیسوری از مالزی برود. در بخش انفرادی پسران نیز سیاوش شیردل پس از کسب 2 پیروزی در سومین دیدار خود و در مرحله یک چهارم نهایی بازی‌ها به مصاف تنیسوری از سریلانکا رفت و در نهایت با نتیجه ( 3-6 و 4-6 ) از حریف خود شکست خورد و نتوانست جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را به دست آورد.

* نور دیب از لبنان، مهتا خانلو از ایران، جلال صادق از لبنان، عبدالله شلبایه از اردن، سیاوش شیردل از ایران و بدر النتر از کویت با هدایت امیر برقعی تیم غرب آسیا را تشکیل می‌دهند.

* در بخش دختران 32 تنیسور از کشورهای نپال، سریلانکا، ترکمنستان، مغولستان، مالدیو، بنگلادش، تاجیکستان، بوتان، مالزی، میانمار، ماکائو ، سوریه، لائوس، لبنان و ایران و در بخش پسران نیز 43 تنیسور از کشورهای مالزی، مالدیو، کامبوج، مغولستان، نپال، پاکستان، لائوس، تاجیکستان، ماکائو، بوتان، اردن، میانمار، ایران، سوریه، ترکمنستان، بنگلادش، کامبوج ، کویت و لبنان حضور دارند.

این رقابت‌ها به مدت یک هفته در بانکوک برگزار و برترین‌ها جواز حضور در تیم آسیا را به دست می‌آورند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *