مشخصات مدل ۲۰۱۶ گلکسی J7 سامسونگ فاش شد

6:45 - 01 بهمن 1394
کد خبر: ۱۲۴۵۶۱
به تازگی اطلاعاتی راجع به نسخه‌ی ۲۰۱۶ گوشی هوشمند گلکسی J5 سامسونگ منتشر شده و اکنون از همان خانواده J گوشی گلکسی J7 در بنچمارک‌ها ظاهر شده و مشخصات آن لو رفته است.
به گزارش گروه فضای مجازی ، به تازگی اطلاعاتی راجع به نسخه‌ی ۲۰۱۶ گوشی هوشمند گلکسی J5 سامسونگ منتشر شده و اکنون از همان خانواده J گوشی گلکسی J7 در بنچمارک‌ها ظاهر شده و مشخصات آن لو رفته است. 

به گزارش GFXBench، سامسونگ ظاهرا با عرضه‌ی نسخه ۲۰۱۵ گوشی‌های سری J با استقبال خوبی مواجه شده و اکنون به دنبال معرفی نسخه‌های ۲۰۱۶ همین سری است. اوایل سال ۲۰۱۶ این کمپانی کره‌ای از گلکسی J1 پرده برداشت و اکنون در ادامه از تمامی نسخه‌های قبل سال پیش، نسل جدیدی خواهد ساخت.

سامسونگ گلکسی J7 مدل ۲۰۱۶ به نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل مجهز شده است، پس اول از همه نمایشگر این دستگاه دست خوش تغییر شده و بروزرسانی مهمی را دریافت کرده است. نسخه سال پیش نمایشگری 720p داشت.



/انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


منبع: فرادید


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *