واکنش تند ناظر کمیته ملی المپیک به انتقاد ملی‌پوشان وزنه‌برداری

7:00 - 30 دی 1394
کد خبر: ۱۲۴۰۶۲
ناظر کمیته ملی المپیک و سرپرست کمیته مربیان فدراسیون وزنه‌برداری واکنش تندی به انتقاد برخی از ملی‌پوشان کنار گذاشته شده از تیم ملی نشان داد.
، نصراله دهنوی با اشاره به برگزاری به جلسات فوری کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری بعد از مسابقات جهانی هیوستون آمریکا گفت: به هر حال در یک مسابقه ممکن است اتفاقات بسیاری رخ دهد. وزنه برداری که خوب کار کند برنده می شود و اگر ضعیف کار کند نتیجه اش همانند 3 ملی پوشی که در مسابقات جهانی اوت کردند می شود. کسی که اوت کرده است، جای صحبت، مصاحبه انتقادی و اعتراضی باقی نمی گذارد و باید شکستش را در مسابقات آینده جبران کند.

وی با تاکید براینکه ترکش حاشیه‌سازی ورزشکار، اول از همه به خود او اصابت می‌کند تصریح کرد: در تغییراتی که توکلی در لیست ملی پوشان قبل از اعزام به مسابقات جهانی آمریکا انجام داد یک تعداد از ورزشکارها اعتراض کردند که چرا در دسته B قرار گرفتند و در دسته A نیستند. اما در هر صورت در هر دسته ای که قرار می گرفتند در نتایج تغییری ایجاد نمی شد. فدراسیون وزنه برداری هیچ چیزی برای ورزشکارانی که در مسابقات جهانی آمریکا شرکت کردند کم نگذاشت. در مسابقات کسی برنده می شود که با جدیدت بیشتر و به طور مصمم تمرینات خود را در اردوها انجام دهد.
 
رئیس کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری درباره بررسی تمرینات قدرتی توکلی بعد از مسابقات جهانی آمریکا ابراز داشت: در جلسه کمیته فنی که بعد از مسابقات جهانی برگزار شد ایراداتی نیز به نوع تمرینات توکلی سرمربی تیم ملی وزنه برداری وارد شد. وی در صدد اصلاح این ضعف برآمد و مجددا تمرینات خود را شروع کرد.

این پیشکسوت وزنه برداری با بیان اینکه "کسی که از لحاظ تمرینی در مسابقات خوب عمل نکند و به لحاظ رفتاری هم عملکرد خوبی نداشته باشد باید جریمه شود" ادامه داد: به عنوان مثال 3 نفر از ملی پوشانی که در مسابقات جهانی خوب ظاهر نشدند به اردو تیم ملی دعوت نشدند.این بدان معنا نیست که آنها دیگر نمی توانند در اردوها و مسابقات شرکت کنند. آنها مطمئنا می توانند در مسابقات شرکت کنند و رکوردهای خوبی هم بزنند.

ناظر کمیته ملی المپیک ادامه داد: نواب نصیر شلال در 105 کیلوگرم، جابر بهروزی در 69 کیلوگم و 77 کیلوگرم هم رسول تقیان به اردوی تیم ملی دعوت نشدند اما اگر نسبت به سایرین رکوردهای بهتری به ثبت برسانند هنوز هم شانس کسب سهمیه و حضور در المپیک را خواهند داشت.

دهنوی در پایان درباره حضور بهداد سلیمی در المپیک ریو اظهارداشت: رسیدن بهداد به المپیک کمی سخت است ولی او روحیه خیلی خوبی دارد. فقط امیدوارم به موقع تمریناتش را شروع کند و عجله نکند چون بعد از المپیک هم مسابقات مهمی را پیش رو داریم که باید به فکر آنها نیز باشد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *