لشگری فرصت خوبی برای بازگشت به اوج دارد

2:00 - 29 دی 1394
کد خبر: ۱۲۳۴۸۴
مربی تیم ملی کشتی آزاد با توجه به ترکیب اعزامی به رقابتهای قهرمانی آسیا گفت: احسان لشگری بعد از مدتها دور از میادین رسمی و بین المللی می تواند از این مسابقات، شروع خوبی داشته باشد.
رضا لایق در گفتگو با خبرنگار ورزشی اظهار داشت: با توجه به نظر کادر فنی و همچنین بررسی های اعضای شورای فنی تیم‌های ملی قرار بر این شد تا برترین نفرات جام تختی به رقابتهای قهرمانی آسیا اعزام شوند که ترکیب نهایی ما برای این رویداد به واقع تیمی مدعی با نفرات باتجربه و عنوان دار است.

وی در خصوص وضعیت چند ماه اخیر لشگری در طول دوران درمان و دوری از میادین گفت: احسان در طول مدت درمان و دوران نقاهت همیشه تمریناتش را انجام می داد و حتی بعد از اینکه پزشکان به او مجوز تمرین جدی را دادند به اردو آمد و در کنار دیگر اردونشینان به تمرین پرداخت. خوشبختانه او با قهرمانی در جام تختی توانست بازگشت خوبی به مسیر رسیدن به تیم ملی داشته باشد و دوباره به روزهای اوج امیدوارتر نگاه کند.

مربی تیم ملی کشتی آزاد در خاتمه با اشاره به اردوی آماده سازی خاطر نشان کرد: خوشبختانه مراحل آماده‌سازی اردونشینان طبق برنامه زیر نظر رسول خادم و اعضای کادر فنی در حال اجراست ما بزودی بعد از این اردوها و همچنین حضور در تورنمنت‌های بین المللی باید مهیای شرکت در رقابتهای گزینشی المپیک در قزاقستان شویم و سهمیه وزن 125 کیلوگرم را کسب کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *