رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ادعای جدید بی‌بی‌سی: داعش در حال دفاع از بشار اسد است! +فیلم

14:13 - 27 دی 1394
کد خبر: ۱۲۲۸۳۴
خبرگزاری میزان-شبکه دولتی انگلیس به بهانه قطع روابط ایران و عربستان تریبون خود را در اختیار یک کارشناس سعودی قرار داد تا وی برای تبرئه نقش آل سعود در پیدایش داعش، به طرح ادعاهای عجیب بپردازد!
به گزارش گروه چند رسانه‌ای ، محمد السلامی که با عنوان "پژوهشگر مطالعات ایران" توسط شبکه دولتی انگلیس معرفی گردید، در بررسی وضعیت کشور سوریه پس از قطع روابط ایران و عربستان، در حالی که مشخص است به هیچ عنوان تسلطی در صحبت های خود ندارد، طی اظهاراتی عجیب گروهک تروریستی داعش را مدافع دولت سوریه معرفی کرد!

وی با بیان اینکه هیچ مستنداتی از کشتار مردم توسط داعش در دست نیست، مدعی شد: " هیچ دلیلی بر اینکه داعش بر علیه دولت سوریه و نیروهای نظامی این کشور فعالیت می کند وجود ندارد بلکه به دنبال گروه های مخالف دولت سوریه است و این گروه از دولت سوریه دفاع می کند"!

این در حالی است همین روز گذشته بود بیش از 300 نفر از اهالی روستایی در دیرالزور  و نیروهای ارتش سوریه توسط داعش قتل عام شدند.

داعش در طول این چند سال بسیاری از زیرساخت های  کشور سوریه را نابود کرده است و حتی به میراث فرهنگی این کشور هم رحم نکرده است.

گفتنی است، خود متحدین غربی آل سعود نیز اذعان دارند عربستان مهد تروریست ها و تروریسم پروری است و بسیاری از افرادی که عضور گروه های تروریستی همچون القائده و داعش هستند مبنای فکریشان را از مفتی های وهابی سعودی گرفته اند.

[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/01/01']

دانلود


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *