نقش اتاق‌های فکر در هموارتر شدن مسیر اصلاح و تربیت

18:00 - 26 دی 1394
کد خبر: ۱۲۲۴۷۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
احمدی در نخستین نشست اتاق فکر روحانیون زندان‌های استان یزد گفت: اتاق‌های فکر باید به صورت راهبردی مسیر اصلاح و تربیت را هموارتر کند.
به گزارش به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان های استان یزد، موسی احمدی گفت: روحانیون باید مخاطب شناسی کرده و برای همه زندانیان با هر مذهب و اعتقادی باید برنامه ریزی مناسب داشته باشند.

وی ضمن تقدیر از فعالیت روحانیون در زندان های استان افزود: اقدامات فرهنگی در زندان ها باید به صورت بنیادی صورت پذیرد و همراه با خروجی های مثبت و هدفمند باشد.

احمدی با تاکید بر نقش روحانیون در تحقق اهداف اصلاحی و تربیتی گفت: کار فرهنگی در زندان ها نیازمند افراد متخصص و ویژه است که خوشبختانه مجموعه زندان های استان یزد از وجود بیش از ۲۰ روحانی فعال استفاده می برد که قابلیت اقدامات موثر فرهنگی و تربیتی وجود دارد.

در ابتدای این نشست نیز، عباس صالحی رئیس اداره فرهنگی تربیتی زندان های استان به بیان گزارشی از عملکرد اقدامات فرهنگی توسط روحانیون در زندان های استان پرداخت.

گفتنی است در راستای اجرای برنامه های اداره فرهنگی تربیتی زندان های استان، اتاق فکر روحانیون به صورت دوره ای در مجموعه زندان های استان یزد برگزار می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *