تولید محصولات مجتمع پارس جنوبی ٤,٥ میلیارد دلار افزایش یافت

23:00 - 23 دی 1394
کد خبر: ۱۲۱۴۳۹
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: با توجه به این که در آینده‌ نزدیک تعداد پالایشگاه های این مجتمع به ١٤ مورد می رسد، طراحی و تدوین ساختار سازمانی جدید الزامی است.
به گزارش ، مسعود حسنی در سومین نشست هم‌اندیشی مدیران و روسای منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران اظهار کرد: سازمانی که در حال توسعه است باید روی تمام جنبه‌های کارکنان خود تمرکز کند و با آموزش درست و به موقع، فرهنگ سازمانی را در تمام ابعادش ایجاد و گسترش دهد.
 
وی اعلام کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی با توجه به نیروهای جوان و متخصصی که در اختیار دارد، همواره در حال افزايش حجم تولید و کیفیت محصولات خود بوده است، به‌گونه‌ای که در سال ٩٤ شاهد افزایش ١٨,٣ درصدی تولید گاز تصفیه شده، ١٥ درصدی گوگرد، ٤٠ درصدی پروپان، ٢٤ درصدی بوتان و در نهایت افزایش هشت درصدی اتان بوده‌ایم.
 
حسنی ادامه داد: ارزش افزوده تولید مجتمع گاز پارس جنوبی در سال ٩٤ نسبت به سال پیش، ٤,٥ میلیارد دلار بوده است، که برای درک بهتر اهمیت این افزایش تولید کافی است که هزینه‌ ٦ میلیارد دلاری ساخت پالایشگاه ششم (فازهای ١٥ و ١٦) را در نظر بگیریم و با رقم این ارزش اضافه تولید مقایسه کنیم.
 
به گفته مدیرعامل مجتمع پارس جنوبی، نیروی انسانی توانمند مجتمع برای حفظ تولید پایدار و برداشت حداکثری از مخزن مشترک، توانسته است با برنامه‌ریزی دقیق، زمان تعمیرات اساسی را ٢٧ درصد کاهش دهد و با همین کاهش زمان، ١٠٠ میلیون دلار درآمد بیشتر نصیب کشور کند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *