جزئیات برخورد قاطع تعزیرات مشهد با متخلفان 2 پرونده

12:17 - 23 دی 1394
کد خبر: ۱۲۱۲۶۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی ضمن هشدار به متخلفان، جزئیات برخورد قاطع تعزیرات مشهد با متخلفان 2 پرونده را اعلام کرد.
به گزارش به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان تعزیرات حکومتی، حمیدرضا کریم گفت: متخلف پرونده قاچاق 15 هزار لیتر نفت سفید پس از بررسی های انجام شده و احراز تخلف توسط شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز مشهد به ضبط کالا و پرداخت 75 میلیون و 800 هزار تومان جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی همچنین در مورد پرونده تخلف یک مهد کودک در این استان گفت: با شکایت مردم در مورد گرانفروشی یک مهد کودک پرونده در شعبه تعزیرات حکومتی مشهد تشکیل شد که در بررسی های انجام شده، مشخص شد مدیر این مهد کودک به بهانه خرید لوازم التحریر از والدین مبالغ اضافه دریافت کرده است.
 
وی افزود: مدیر این مهد کودک برای گرانفروشی به پرداخت 30 میلیون تومان جزای نقدی و استرداد حق شاکیان محکوم شد.
 
کریم خاطر نشان کرد: متاسفانه گاهاً جدی نگرفتن هشدارهای تعزیرات حکومتی و سایر مراجع از سوی برخی افراد موجب بروز این گونه تخلفات می شود اما با توجه به صراحت قانون و تاکید مسئولین وزارت آموزش و پرورش در مورد غیر قانونی بودن اخذ هر گونه وجه از والدین در مدارس دولتی و یا عدم رعایت تعرفه های تعیین شده در مدارس و مهدهای خصوصی، این اداره کل با جدیت و اشد مجازات با متخلفین برخورد می کند و مردم می توانند شکایات خود را به سامانه پیامکی 30009651 سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کنند.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *