تولید فرش دستباف در اندرزگاه نسوان جهرم

1:15 - 22 دی 1394
کد خبر: ۱۲۰۵۲۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رجبی به همراه رئیس زندان از کارگاه آموزش‌های فنی وحرفه‌ای اندرزگاه نسوان و کارگاه تولید فرش دستباف بازدید کردند.
تولید فرش دستباف در اندرزگاه نسوان جهرمبه گزارش به نقل از روابط عمومی زندان جهرم احمد برومندی دادستان عمومی وانقلاب جهرم و رجبی رئیس زندان با حضور در اندرزگاه نسوان مشکلات قضایی و پرونده زندانیان را مورد بررسی قرار داده و سپس از کارگاه آموزش های فنی و حرفه ای اندرزگاه نسوان بازدید کردند.

رجبی در این بازدید گفت: صدور گواهی نامه یکی از ابعاد آموزشی می باشد و لازم است زندانیان مهارت های تخصصی را جهت اشتغال و درآمد زایی و ورود به عرصه کار فرا گیرند.

رئیس زندان جهرم با اشاره به تولید فرش دستباف توسط زندانیان گفت: با بهره گیری از مربی مجرب اداره فنی وحرفه ای این شهرستان آموزش زندانیان در رشته قالی بافی انجام وآنان موفق به تولید فرش دستباف شده اند که که ارزش ریالی هر تخته فرش معادل بیست میلیون است و هم اکنون تولید فرش و تابلو در حال اجرا است.

وی اضافه کرد: زندانیانی که در این رشته مهارتهای لازم را فرا گیرند وموفق به دریافت گواهی نامه شوند می توانند پس از ازآزادی ومراجعه به نهادهای ذی ربط از خدمات بیمه تامین اجتماعی نیز بهره گردند.

رجبی افزود: در تعامل ایجاد شده با اداره جهاد کشاورزی جهرم آموزش زندانیان نسوان در رشته تولید ترشی و شوریجات نیز در حال برگزاری است .

رئیس زندان جهرم تأکید کرد :برای همه  زندانیانی که تحت آموزش فنی وحرفه ای وجهاد کشاورزی قرار می گیرند گواهی نامه معتبر بدون قید نام زندان صادر می شود.

دادستان عمومی وانقلاب جهرم با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای آموزش زندانیان گفت: اکثر زندانیان نسوان فاقد مهارت های شغلی هستند وآموزش قشر آسیب پذیر از جایگاه واهمیت ویژه برخوردار است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *