دیشب آخرین گام برای برداشته شدن تحریم ها انجام گرفت/ این اهمیت استقامت ملت را نشان می دهد/ در حل این مسئله در دوران اخیر نقش آفرینی رهبر انقلاب بسیار ارزشمند و هدایت های ایشان راهگشا بود

8:59 - 27 دی 1394
کد خبر: ۱۲۰۱۴۴
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
لاریجانی گفت: در حل این مسئله در دوران اخیر نقش آفرینی رهبر انقلاب بسیار ارزشمند و هدایت های ایشان راهگشا بود.
دیشب آخرین گام برای برداشته شدن تحریم ها انجام گرفت/ این اهمیت استقامت ملت را نشان می دهد/ در حل این مسئله در دوران اخیر نقش آفرینی رهبر انقلاب بسیار ارزشمند و هدایت های ایشان راهگشا بودبه گزارش گروه سیاسی میزان، علی لاریجانی در نشست علنی امروز (یکشنبه 27 دی) مجلس شورای اسلامی با خوش آمد گویی به رئیس جمهور و اعضای هیات دولت، گفت: در اینجا به دکتر روحانی رئیس جمهور و اعضای هیات دولت خیرمقدم عرض می‌کنم که برای ارائه لایحه بودجه سال 95 و برنامه ششم توسعه کل کشور به خانه ملت تشریف آورده‌اند. امروز، روز بسیار فرخنده‌ای است که تجلی اراده ملت بوده که موضوع هسته‌ای بحمدالله به نتیجه رسید و تحریم‌ها برداشته شد.


رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: در اینجا لازم می‌دانم از آقای روحانی رئیس جمهور که تلاش زیادی در این رابطه داشت و وزیر امور خارجه و تیم مذاکره‌کننده که در 2 سال اخیر وقت زیادی را مصروف کردند تا این معضل از جلوی پای ملت برداشته شود، تشکر می‌کنم. دیشب همگان شاهد بودند که آخرین گام برای برداشته شدن تحریم‌ها برداشته شد که این اهمیت استقامت ملت را نشان داد، زیرا این راه، مسیر پرفراز و نشیبی بود که با پایداری و استقامت ملت ایران اراده خود را در این موضوع اساسی محقق کردند.  

وی ادامه داد: همچنین لازم است از تلاش‌های صورت گرفته و پایمردی ملت ایران سپاسگزاری صمیمانه‌ای کنم، به ویژه در اینجا باید از حمایت‌ها و هدایت‌های روشنگرانه رهبر معظم انقلاب درخصوص مسائل و ماجراهای مختلفی که در طول این 12 سال در موضوع هسته‌ای پیش آمد، تشکر و قدردانی کنم، راهنمایی‌های ایشان به‌عنوان نقش اول هم در ایجاد فناوری هسته‌ای در کشور و هم در تثبیت موقف ایران در موضوع هسته‌ای بسیار ارزشمند و یکه بود، قطعاً جایگاه ایشان در حل این پرونده در دوران اخیر بسیار ارزشمند و راهگشا بود. از هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب در ادوار مختلف که دولت‌های مختلف بر سر کار بودند و ارائه راهنمایی‌ها و رهنمودهای موثر از سوی ایشان جهت پیشبرد اهداف کشور سپاسگزاری می‌کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: آرزومند هستیم که با انجام اقدام روز گذشته، فضای جدیدی برای تلاش و ایجاد رونق در تولید کشور و سرمایه‌گذاری فراهم شود و دوره جدیدی برای جمهوری اسلامی ایران رقم بخورد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *