رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اختصاص سازه‌های فرهنگي پايتخت به موضوع «کمپين سلامت»

18:20 - 20 دی 1394
کد خبر: ۱۱۹۹۳۱
سازمان زيباسازی شهرداری تهران در پيرو کمپين شهروند سالم،تبليغاتي فرهنگي پيام های سلامت را در سطح شهر تهران نصب کرده است.
اختصاص سازه‌های فرهنگي پايتخت به موضوع «کمپين سلامت»
به گزارش گروه اجتماعی میزان، مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران با بیان اینکه یکی از وظایف این سازمان اطلاع رسانی و تبلیغات در سطح شهر تهران است، گفت: این تبلیغات با هدف تغییر رفتار و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان صورت می‌گیرد.

عیسی علیزاده با بیان اینکه شورای سیاست گذاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران یکی از کمپین‌هایی که از ابتدای سال تعریف کرده بود، کمپین سلامت است، افزود: این کمپین به طور مستقیم به مسائلی می‌پردازد که پیشگیری از آن به عهده خود شهروند است و هیچ کدام از نهادهای نظارتی و حاکمیتی نقش مستقیمی را در آن نداشتند.

علیزاده در ادامه با اشاره به جلسات صورت گرفته با کار‌شناسان وزارت بهداشت، تصریح کرد: طی این جلسات پنج موضوع نمک، چربی، قند، ایدز و سرطان شناسایی و برای آن‌ها پیام‌های مشخصی استخراج شد که مورد تائید وزارت بهداشت قرار گرفت.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به اینکه تصویرسازی پیام‌های آموزشی، در جایگاه خود تاثیر به سزایی در انتقال پیام دارد، ادامه داد: کارگاه سه روزه‌ای زیر نظر استادان گرافیک با حضور۹۰ نفر از دانشجویان و اهالی رشته هنر و گرافیک برای بالا بردن سطح کار صورت گرفت.

علیزاده با اعلام اینکه در ‌‌نهایت همه سازه‌های فرهنگی ما از ۱۵ تا ۲۵ دی به این موضوع تحت عنوان شهروند سالم اختصاص یافته است، ادامه داد: وظیفه سازمان زیباسازی موضوع سلامت نیست بلکه ما وظیفه حساس سازی شهروندان به موضوعاتی را داشتیم که رعایت آن منجر به ایجاد شهروند سالم و در نتیجه شهر سالم می‌شود.

وی با بیان اینکه برخی از این بیماری‌ها مانند ایدز، تنها یک بیماری جسمی نیستند بلکه جامعه نیز با آن درگیر می‌شود، خاطر نشان کرد: در صورتی که پیشگیری ومراقبت در خصوص این بیماری‌ها از ابتدا صورت گیرد، جامعه هزینه‌های زیادی رامتحمل نمی‌شود چرا که بودن این بیماری‌ها در جامعه منجر به آسیب‌های اجتماعی نیز می‌شود.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران افزود: این کمپین به پیام‌های مستقیم و کوتاه می‌پردازد که وظیفه حساس کردن شهروندانی رابه پنج موضوع مدنظرما دارد و خوشبختانه این طور به نظر می‌رسد که ما به این مطلوب خود دست یافته‌ایم.

علیزاده تاکید کرد که همه سازه‌های تبلیغات فرهنگی ما چه عرشه‌های پل، بیلبورد‌ها و پرتابل‌ها به این موضوع اختصاص یافته است.



 انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *